ارسال به دیگران پرینت

ترامپ مانند مار زخمی است

یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که هدف از استیضاح ترامپ محروم کردن او از فعالیت های سیاسی و اجتماعی است، گفت: در حال حاضر ترامپ مانند مار زخمی است که ممکن است زهرش را بریزد.

ترامپ مانند مار زخمی است

عماد آبشناس در ارزیابی خود از تحولات اخیر آمریکا و طرح مساله استیضاح ترامپ گفت: در این شرایط شاید فرصت کم باشد اما ضرورت استیضاح ترامپ خیلی بالا است و به گفته نانسی پلوسی، ترامپ هنوز فرمانده نیرهای مسلح آمریکاست و خطرات کارهای دیوانه وار او ممکن است هم جهان و هم آمریکا را به خطر بیاندازد.

وی خاطر نشان کرد: بحث استیضاح ترامپ در نهایت منجر به این مساله خواهد شد که او در دوره های دیگر با محرومیت های سیاسی و اجتماعی مواجه شود. در واقع هدف استیضاح کنندگان این است که برای ترامپ چنین محدودیت هایی ایجاد کنند زیرا ممکن است در دوره ی بعدی کاندیدی ریاست جمهوری شود.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: اما باید در نظر داشته باشیم که ترامپ بیش از 70 میلیون رای آورده و توانسته خودش را نماینده یک تفکر در آمریکا نشان دهد. او اخیرا توانست چندین میلیون دلار هم از طرفداران خود پول جمع کند.

آب شناس ادامه داد: پیش بینی بنده این است که برخی از جمهوری خواهان با دموکرات ها هم نظر هستند که ترامپ حتما استیضاح و برکنار شود. البته اگر برکنار هم نشود قطعا بحث محاکمه او پس از ریاست جمهوری مطرح خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر دونالد ترامپ مانند مار زخمی می ماند که ممکن است دراین فرصت باقی مانده زهرش را بریزد لذا تلاش می کند تا فرار رو به جلو داشته باشد و جنگی را در منطقه خاورمیانه راه بیاندازد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: حتی حمله اتمی علیه چین، روسیه و یا کره شمالی جزو احتمالاتی است که ممکن است او به راه بیاندازد و شرایطی را ایجاد کند تا بگوید آمریکا در خطر است و حالت فوق العاده اعلام شود تا با تاخیر قدرت را تحویل دهد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه