ارسال به دیگران پرینت

ترامپ: من بازنده جورجیا نیستم؛ سکوت رسانه‌ها در این باره شروع کمونیسم است | امیدوارم مایک پنس جانب ما را بگیرد وگرنه او را به این اندازه دوست نخواهم داشت

رئیس جمهوری آمریکا در نطق حمایت انتخاباتی از ۲ نامزد سنای آمریکا از ایالت جورجیا، دموکرات‌ها را به سوسیالیسم و مارکسیسم متهم کرد و گفت سکوت‌ رسانه‌ها در این باره، شروع کمونیسم در این کشور است.

ترامپ: من بازنده جورجیا نیستم؛ سکوت رسانه‌ها در این باره شروع کمونیسم است | امیدوارم مایک پنس جانب ما را بگیرد وگرنه او را به این اندازه دوست نخواهم داشت

رئیس جمهوری آمریکا در نطق حمایت انتخاباتی از ۲ نامزد سنای آمریکا از ایالت جورجیا، دموکرات‌ها را به سوسیالیسم و مارکسیسم متهم کرد و گفت سکوت‌ رسانه‌ها در این باره، شروع کمونیسم در این کشور است.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ شامگاه دوشنبه با حضور در ایالت جورجیا، اظهارات خود را با این جمله شروع کرد که من بازنده جورجیا نیستم. آنها تقلب کردند.من امیدوارم که مایک پنس جانب ما را بگیرد، امیدوارم که معاون بزرگ رئیس جمهوری جانب ما را بگیرد، او شخص خوبی است. البته اگر جانب ما را نگیرد، او را به این اندازه دوست نخواهم داشت.

اشاره ترامپ به نشست روز چهارشنبه کنگره آمریکا برای شمارش گواهی‌های آرای گزینشگران ایالت‌ها است که در حال حاضر بایدن ۳۰۶ رای و ترامپ ۲۳۲ رای به دست آورده‌اند. برای پیروزی در انتخابات، داشتن ۲۷۰ رای کافی است. از این رو، ترامپ می‌خواهد پنس در این نشست که ریاست آن را برعهده دارد، آرا را به نفع او برگرداند.

وی افزود: انتخابات روز سه‌شنبه برای کشور بسیار مهم است و چشمان همه مردم آمریکا و جهان متوجه جورجیا است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: رای گیری فردا تصمیم می گیرد که کدام حزب کنترل سنا را برعهده بگیرد. اگر لیبرال دموکرات‌ها کاخ سفید و سنا را در کنترل بگیرند، دیگر کاخ سفید نخواهد بود بلکه چیزی شبیه یک جهنم خواهد شد.

ترامپ با منتسب کردن نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، چاک شومر رهبر دموکرات‌های سنا و جو بایدن به سوسیالیسم، کمونیسم و مارکسیسم ، ادامه داد: درباره رسانه‌ها چگونه است، آنها ساکت هستند و نمی‌خواهند در این باره چیزی بگویند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها در این باره ساکت هستند و این شروع کمونیسم است. این دقیقا چیزی است که در وقوع است.

رئیس جمهوری آمریکا که خود در ایالت جورجیا بازنده شده است و این باخت به تایید رسمی مقامات ایالتی و گزینشگران آن هم رسیده است، افزود: دموکرات ها می خواهند کاخ سفید را بدزدند، شما نباید بگذارید، اگر اجازه دهید آنها سنا را هم به سرقت می برند. شما نباید بگذارید این اتفاق بیفتد.

ترامپ در اظهارات ناشی از خشم و عصبانیت خود از فرماندار و وزیر ایالتی جورجیا که هر جمهوری‌خواه هم هستند، گفت آنها توسط استیسی ابرامز میخ‌کوب شده‌اند.

وی وعده حمایت از کارزار انتخاباتی فرماندار بعدی جورجیا را داد و اظهار کرد: من قول می‌دهم که یکسال و نیم دیگر اینجا باشم و علیه فرماندار و وزیر ایالتی دیوانه، کارزار انتخاباتی به راه اندازم.

روز گذشته رسانه‌های آمریکایی فایل صوتی تماس تلفنی ترامپ با وزیر داخلی ایالت جورجیا را منتشر کردند که در آن خواسته بود نزدیک به ۱۱ هزار و ۸۰۰ رای به نفع او فراهم سازد.

این افشاگری، وضعیت ترامپ را شکننده‌تر از پیش ساخت.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: دموکرات‌ها می‌خواهند آمریکا را به ونزوئلا ، بدون شغل، بدون آینده، بدون رفاه، بدون حق و آزادی تبدیل سازند و ما نباید در انتخابات حذفی فردا این اجازه را به آنها بدهیم.

ترامپ بار دیگر رسانه‌ها را جعلی گفت: اگر آنها پیروز شوند، هیچ اعتباری نمی‌دهند اما اگر ببازند، ترامپ را سرزنش می‌کنند.

وی در ادامه اظهارات خود به چین اشاره کرد و افزود: آنها هرگز از چین انتقاد نکردند، فقط می‌گویند روسیه، روسیه، روسیه. آنها می خواهند مرزها را بازکنند و میلیون‌ها مهاجر را پناه دهند.

وی در بخش دیگری از بی عملی دیوان عالی آمریکا انتقاد کرد و گفت دیوان عالی اجازه داد که ما سقوط کنیم.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: در صورتی که غارتگران رادیکال چپ پیروز شوند، آزادی قانون‌گذاری، متمم دوم قانون اساسی، مرز و دیوار عظیم آن، ادارات پلیس و به تبع آن حفاظت از جانتان از بین خواهند رفت و ما یک کشور بسیار فقیر خواهیم شد.

ترامپ ادامه داد: اگر رای ندهید، سوسیالیسم، مارکسیسم بر کشور ما مسلط خواهند شد. شما نباید یک کشور چپگرا داشته باشید. آسیب ناشی از آن دائمی و بازگشت ناپذیر خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه