ارسال به دیگران پرینت

کاهش موقت آلودگی هوای کلانشهرها به علت وزش باد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد امروز اندکی از آلودگی هوا می‌کاهد، اما از اواخر امشب تا پایان هفته مجددا آلودگی هوا در کلانشهرها افزایش خواهد داشت. او افزود: دمای هوای تهران از امروز قدری سردتر می شود و آلودگی هوا در تهران نیز تا اواخر شب تا حدودی کاهش خواهد داشت و از اواخر شب مجددا تا پایان هفته با انباشت آلاینده ها مواجه است. به گفته گودرزی اراک، قزوین، تبریز، اصفهان، کرج و قم هم چنان ناسالم برای همه گروه‌های سنی اعلام شده است.

کاهش موقت آلودگی هوای کلانشهرها به علت وزش باد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد امروز اندکی از آلودگی هوا می‌کاهد، اما از اواخر امشب تا پایان هفته مجددا آلودگی هوا در کلانشهرها افزایش خواهد داشت.

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) در گفت و گو با ایرنا افزود: دمای هوای تهران از امروز قدری سردتر می شود و آلودگی هوا در تهران نیز تا اواخر شب تا حدودی کاهش خواهد داشت و از اواخر شب مجددا تا پایان هفته با انباشت آلاینده ها مواجه است.

به گفته گودرزی اراک، قزوین، تبریز، اصفهان، کرج و قم هم چنان ناسالم برای همه گروه‌های سنی اعلام شده است.

وی ادامه داد: امروز با شمالی‌ شدن جریانات روی دریای خزر، ابتدا در استان های شمالی از جمله گیلان، گلستان و مازندران، بارش باران وزش باد و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. عصر امروز درخراسان شمالی و شمال سمنان بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما رخ می دهد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال خراسان رضوی کاهش دما و فردا بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین امروز در شمال شرق کشور دما تا ٦ درجه سردتر می شود و روند کاهش دما در جنوب البرز هم رخ می دهد.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه