ارسال به دیگران پرینت

فرماندار ماهشهربازداشت شد

«محسن بیرانوند» فرماندار ماهشهر که پیش از ظهر امروز ۳۰ آذرماه جاری توسط استانداری خوزستان برکنار شده، نیمه شب گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

فرماندار ماهشهربازداشت شد

اتهامات فرماندار ماهشهر را مالی اعلام کرده است. بر اساس خبر این سایت، با حکم استاندار خوزستان محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر برکنار و  شهاب صدیقی به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شده است.

در پیگیری این سایت برای تائید خبر بازداشت، مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان این موضوع را تائید نکرده است. اما کانالهای خبری خوزسان در شبکه‌های اجتماعی خبر بازداشت او را تائید کرده‌اند.

روز ۲۴آذرماه سال جاری خبرگزاری ایلنا با انتشار نقل قولی از فرماندار ماه‌شهر نوشت: «محسن بیرانوند در سال ۹۷ اعلام کرده بود: «در شورای اشتغال هم گفته‌ام که اگر نتوانم برای مردم این شهرستان با این ظرفیت بالا کاری بکنم و والله می‌گویم اگر آمار اشتغال من در سال آینده پایین‌تر نیاید، قسم می‌خورم بیرانوند نمی‌ماند. زیرا اگر ماندن ما برای مردم فایده‌ای نداشته باشد، این ماندن‌های ما به چه درد مردم می‌خورد و به چه قیمتی باید بمانیم؟»

محسن بیرانوند در جریان بحران آب‌گرفتگی معابر شهرستان در آذرماه جاری هم در گفت‌وگو با سیمای مرکز استان خوزستان در پاسخ به سؤال مجری این شبکه مبنی بر میزان نرخ بیکاری در شهرستان، گفته بود: «آمار رسمی ثبت‌شده در ادارات کار منطقه، ۱۱٫۵ درصد است ولی بصورت غیر رسمی این رقم می‌تواند بیشتر هم باشد.»

 

منبع : عصرجنوب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه