ارسال به دیگران پرینت

کارشناس سازمان هواشناسی:

سرمای هوا در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته ماندگار است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سرمای هوا در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته ماندگار است و از امروز تا آخر هفته دمای هوا در شرق و جنوب شرق کشور تا ۵ درجه کاهش می‌یابد.

سرمای هوا در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته ماندگار است

تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سرمای هوا در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته ماندگار است و از امروز تا آخر هفته دمای هوا در شرق و جنوب شرق کشور تا ۵ درجه کاهش می‌یابد.

«فریبا گودرزی» امروز (سه‌شنبه) درباره آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز بارش‌های پراکنده که در ارتفاعات به شکل برف است را برای سواحل دریای خزر، شرق تنگه هرمز و ارتفاعات کرمان پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه در شمال‌غرب و بخش‌هایی از غرب کشور و غرب سواحل خزر بارندگی خواهیم داشت.

به گفته گودرزی روز پنج‌شنبه گستره بارش‌ها علاوه بر شمال‌غرب و سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، استان‌های زنجان، تهران، البرز، قزوین و شمال سمنان را دربرمی‌گیرد و به بخش‌هایی از مرکز کشور خواهد رسید.

وی ادامه داد: از نظر دما از امروز تا آخر هفته شرق و جنوب شرق کشور تا ۵ درجه کاهش دما ثبت می‌شود و سرمای هوا در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته ماندگار است و آب‌های هرمز و خلیج فارس تا پایان هفته مواج گزارش شده است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی آسمان تهران صاف تا کمی ابری به تدریج همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. غبار محلی در مراکز پرتردد تهران افزایش دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه