ارسال به دیگران پرینت

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه مشخص شد

مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با حضور «محمدجواد ظریف» برگزار شد. در این مراسم، «سید رسول مهاجر» به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول بکار شد.


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه مشخص شد

«سید رسول مهاجر» با حکم وزیر امور خارجه به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با حضور «محمدجواد ظریف» برگزار شد.

در این مراسم، «سید رسول مهاجر» به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول بکار شد.

ظریف در این مراسم از زحمات و تلاش‌های «غلامرضا انصاری» معاون سابق دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دوره تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرد. انصاری قرار است به عنوان مشاور وزیر امور خارجه در امور دیپلماسی اقتصادی به کار خود ادامه دهد.

سید رسول مهاجر اشتغال در پست‌های مدیرکل دفتر هماهنگی و پایش روابط اقتصادی دوجانبه وزارت امور خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای سوئد، رومانی، مجارستان و پرتغال و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه را در سوابق کاری خود دارد.

در حاشیه این نشست، همچنین معارفه «میرمسعود حسینیان» به سمت دستیار وزیر و مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا به جانشینی «حمیدرضا دهقانی» سفیر جدید ایران در قطر و همچنین «سید جلال‌الدین علوی سبزواری» به عنوان مدیرکل همکاری‌های اقتصادی چندجانبه و بین‌المللی به جانشین «مجید بیزمارک» که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمد،برگزار شد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه