ارسال به دیگران پرینت

ابتلای مجدد استاندار سمنان به کرونا

| علیرضا آشناگر استاندار سمنان برای دومین بار به کرونا مبتلا شد.

ابتلای مجدد استاندار سمنان به کرونا

استاندار سمنان این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و به صورت ویدیوکنفرانسی در جلسات ستادی و استانی شرکت می کند.

 

چهار شهرستان سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود در وضعیت قرمز کرونایی در استان سمنان قرار دارند.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه