ارسال به دیگران پرینت

خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی کرونا به سازمان ورزش شهرداری تهران

مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: از اول آذر به مدت ۲ هفته ۱۱۰۰ مجموعه ورزشی با توجه به دستورالعمل جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش تعطیل شده و بازگشایی آنها بستگی به تصمیم ستاد دارد.

خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی کرونا به سازمان ورزش شهرداری تهران

امیر محسنی اظهار کرد: با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا، نزدیک به ۱۱۰۰ مجموعه ورزشی شهرداری تهران نیز از اول آذر به مدت دو هفته برای مبارزه با این بیماری تعطیل شده و بازگشایی مجدد این مجموعه ها بعد از تاریخ اعلام شده بستگی به دستورالعمل جدید این ستاد دارد.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به الان ۲۰۰ میلیارد تومان به سازمان ورزش شهرداری تهران خسارت وارد شده و ۸۰ رشته ورزشی قابلیت اجرایی ندارند که البته برای کاهش آسیب های وارد شده سعی کردیم‌ از طریق فضای مجازی با برگزاری مسابقات مختلف شهروندان تهرانی را به انجام فعالیت های ورزشی تشویق کنیم و ارتباط خوبی را به صورت آنلاین با آنها برقرار کنیم.

محسنی اضافه کرد: متاسفانه در طی مدت شیوع کرونا، هیچ درآمدی نداشتیم و آسیب زیادی متوجه سازمان ورزش شهرداری تهران شده است اما چون سلامتی مردم برای ما اهمیت زیادی دارد تلاش می کنیم از این اپیدمی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و به کارهای عقب افتاده خود بپردازیم.

مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران یکی از اقدامات انجام شده در طی مدت شیوع بیماری کرونا را بازسازی مجموعه های ورزشی عنوان کرد و افزود: بازسازی مجموعه های ورزشی یکی از اقدامات مهمی بود که در طی این مدت فرصتی را برای ما فراهم کرد تا مجموعه هایی که نیاز به بازسازی دارند، زودتر کار بازسازی آنها را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: آموزش مربیان از دیگر برنامه هایی است که سعی کردیم در فرصت ایجاد شده به خوبی از آن استفاده کنیم و سطح علمی مربیان خود را ارتقا دهیم.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه