ارسال به دیگران پرینت

ترفندهایی برای آب کردن چربی شکم را در 14 روز

اگر میخواهید چربی های شکم خود را ظرف مدت 14 روز آب کنید و از بین ببرید میتوانید طبق حکم زیر عمل کنید و برترین اندام را داشته باشید.

ترفندهایی برای آب کردن چربی شکم را در 14 روز

پندار- اگر میخواهید چربی های  شکم  خود را ظرف مدت 14 روز آب کنید و از بین ببرید میتوانید طبق حکم زیر عمل کنید و برترین اندام را داشته باشید.برخی افراد حتی اگر لاغر هم باشند, باز ممکن هست شکم برجسته ای داشته باشند که عمده دیدنی به نظر نمیرسد و تناسب اندام آن را بر هم می‌زند. اگر جزو این افراد هستیدو فرصت چندانی هم برای ورزش کردن ندارید, احتمالاً بتوانید فقط با مصرف یک نوشیدنی, شکمی تخت و اندامی متناسب را برای خود به ارمغان بیاورید.

این نوشیدنی چیزی نیست جز آب نارگیل؛ اگر هر روز آب نارگیل بنوشید در کوتاه ترین زمان متوجه معجزات آن خواهید شد. این نوشیدنی اضافه بر تناسب اندام, موجب بهبود روحیه و رفع دشواری های گوارشی خواهد شد.

پیش از ورود به مقاله لازم هست اشاره کنیم که آب نارگیل با شیر نارگیل فرق دارد.

اگر میخواهید چربی های  شکم  خود را ظرف مدت 14 روز آب کنید و از بین ببرید میتوانید طبق حکم زیر عمل کنید و برترین اندام را داشته باشید.برخی افراد حتی اگر لاغر هم باشند, باز ممکن هست شکم برجسته ای داشته باشند که عمده دیدنی به نظر نمیرسد و تناسب اندام آن را بر هم می‌زند. اگر جزو این افراد هستیدو فرصت چندانی هم برای ورزش کردن ندارید, احتمالاً بتوانید فقط با مصرف یک نوشیدنی, شکمی تخت و اندامی متناسب را برای خود به ارمغان بیاورید.

 این نوشیدنی چیزی نیست جز آب نارگیل؛ اگر هر روز آب نارگیل بنوشید در کوتاه ترین زمان متوجه معجزات آن خواهید شد. این نوشیدنی اضافه بر تناسب اندام, موجب بهبود روحیه و رفع دشواری های گوارشی خواهد شد.

پیش از ورود به مقاله لازم هست اشاره کنیم که آب نارگیل با شیر نارگیل فرق دارد.

شیر نارگیل, که با اسم «گاتا» هم شناخته میشود, یک مایع غلیظ هست که از کوبیدن خود نارگیل و مخلوط و رقیق کردن آن با آب به دست می‌آید. شیر نارگیل یک منبع غنی از چربی های تندرست, پروتئین و انرژی هست و ۵۰ درصد آن را چربی و پروتئین و باقی را آب تشکیل داده هست.

 

کوشش کنید تا حد امکان, همۀ نوشیدنی های شیرین را از رژیم خوراکی خود حذف و آن را با آب نارگیل جایگزین کنید. آب نارگیل یک نوشیدنی کم کالری هست که حجم زیادی داشته و برای مدت طولانی تری شما را سیر نگه می دارد.اگر پیش از هر وعده خوراکی یک لیوان آب نارگیل بنوشید, غذای کمتری مصرف خواهید کرد.

 

آبرسانی بدن

 

آب نارگیل باعث حفظ انرژی شده و مایعات بدن را در برترین و متعادل ترین حالت ممکن نگه می دارد. احتمالاً لازم باشد بدانید که ورزشکاران حرفه ای عموما گذشته, هم زمان و بعد از تمرینات ورزشی خود آب نارگیل مینوشند.

 

از میان بردن دشواری های گوارشی

 

آب نارگیل به این دلیل که حاوی مقدار زیادی آب نارگیل هست, گوارش ناپذیری را از بین میبرد. گفتنی هست که سازمان سلامت جهانی برای از میان بردن حالت تهوع در کودکان, نوشیدن آب نارگیل را توصیه می‌دهد.

 

تثبیت فشار خون

 

مطالعات علمی اثبات کرده اند که آب نارگیل تاثیر بسیار زیادی در تثبیت فشار خون دارد, فشار سیستولیک «انقباض قلب» را تا ۷۱ درصد کاهش داده و فشار انبساط قلب را تا ۲۹ درصد افزایش می‌دهد.

 

نرم و شفاف شدن پوست

 

آب نارگیل, منبع غنی آنتی اکسیدان هست و با دفع سموم از بدن و فراهم سازی املاح معدنی ضروری به طور هم زمان, موجب زیبایی هر چه اکثر پوست میشود. اضافه بر نوشیدن آن میتوانید آب نارگیل را روی پوست خود نیز بمالید زیرا به زدوده شدن آلودگی ها کمک کرده و پوستی تندرست و خوشگل بر جا می‌گذارد.

 

تغییر حالت های روحی و از میان بردن استرس

 

آب نارگیل حاوی انواع مختلف ویتامین هاست. در واقع ویتامین های ب کمپلکس موجود در آن به تغییر و بهبود روحیه کمک میکنند. منیزیوم نیز موجب افزایش میزان سروتونین می‌شود و به این طریق, افسردگی را از بین می‌برد.

 

از میان بردن سردردهای ناشی از کم آبی

 

اگر به هر علتی دچار سردردهای ناشی از کم آبی شده باشید, میتوانید با نوشیدن آب نارگیل تا حد زیادی این دشوار را برطرف کنید. این نوشیدنی حاوی املاح معدنی خوب ضروری هست و اضافه بر آب‌رسانی, ویتامین های از دست رفته ی بدن را فراهم سازی میکند. بد نیست مجدد تذکر کنیم که آب نارگیل حاوی 95 درصد آب خالص هست.

 

کُند کردن روند پیری

 

آب نارگیل منبع غنی از سیتوکینین هاست؛ نوعی هورمون گیاهی که در سلامتی بدن انسان نقش خوب و موثری دارد. این هورمون نه تنها مسئول تفکیک سلولی و از میان بردنِ اثرات منفی پیری هست, بلکه به کاهش احتمال ابتلا به مریضی های مربوط به افزایشِ سن نیز امثال سرطان و لختهِ شدن خون در رگ ها هم کمک میکند.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه