ارسال به دیگران پرینت

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز:

خروج فرد مبتلا به کرونا از خانه 200 هزار تومان جریمه دارد

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز اعلام کرد که براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اگر فرد مبتلا به کرونا از خانه خارج شود، ۲ میلیون ریال جریمه می‌شود.

خروج فرد مبتلا به کرونا از خانه 200 هزار تومان جریمه دارد

نورمحمد فردی روز شنبه در نشست قرارگاه استانی مقابله با کرونا افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مبنی بر اعمال یکپارچه مصوبات مقابله با این بیماری در تهران و البرز، طرح استفاده ماسک از خانه تا خانه در البرز نیز اجرایی می شود.

وی بیان داشت: بر این اساس تمام افراد وقتی از منزل خارج می‌شوند و در جامعه حضور پیدا می‌کنند باید از ماسک استفاده کنند و اگر کسی از ماسک استفاده نکند جریمه می‌شود.

فردی گفت: در خودروهای عمومی شامل اتوبوس و تاکسی باید تمام سرنشینان دارای ماسک بوده در غیر این صورت اگر راننده از ماسک استفاده نکند توسط پلیس یک میلیون ریال جریمه می شود ضمن آنکه به ازای هر سرنشین بدون ماسک ، مالک خودرو ۲۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت خواهد کرد.

معاون استاندار البرز افزود: هر صنفی هم که خود ماسک نزند یا مشتری بدون ماسک بپذیرد اول اخطار می‌گیرد، در مرحله بعد سه میلیون ریال جریمه و در صورت تکرار یک هفته تعطیل می شود.

در این نشست مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، مسوولیت نظارت بر واحد های صنفی را بر عهده داشته باشند و روزانه اقدامات خود را گزارش کند.

استان البرز در وضعیت فوق العاده کرونایی قرار گرفته که در هفته های اخیر میزان ابتلا به این بیماری در استان نسبت به موج های اول و دوم به اوج خود رسیده است.

تاکنون در مجموع یک هزار و۸۶۲ نفر براثر ابتلا به کرونا در البرز جان باخته اند.

اکنون نیز ۹۰۶ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان های استان تحت مراقبت ویژه درمانی قرار دارند ضمن آنکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نزدیک به ۲۴ هزار بیمار در بیمارستان های استان بستری شده اند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه