ارسال به دیگران پرینت

«دورهمی» و «عصر جدید» سر قولشان هستند؟

برنامه‌های «عصرجدید» و «دورهمی» در حالی اواخر مرداد ماه متوقف شدند که سازندگان هر دو برنامه به بینندگانشان، پخش قسمت‌های جدید پس از ایام سوگواری محرم و صفر را وعده داده اند.

«دورهمی» و «عصر جدید» سر قولشان هستند؟

برنامه‌های «عصرجدید» و «دورهمی» در حالی اواخر مرداد ماه متوقف شدند که سازندگان هر دو برنامه به بینندگانشان، پخش قسمت‌های جدید پس از ایام سوگواری محرم و صفر را وعده داده اند.

وعده از سرگیری پخش «دورهمی» و «عصرجدید» پس از ایام عزاداری در حالی داده شده بود که در دومین روز از ماه ربیع‌الاول، هنوز خبری رسمی درباره تولید و پخش قسمت‌های جدید، از سوی سازندگان و همچنین شبکه های پخش کننده این برنامه ها منتشر نشده است.

آخرین قسمت از دور دوم برنامه «عصر جدید»، ۲۹ مرداد ماه به روی آنتن شبکه سه رفت و احسان علیخانی در این برنامه اعلام کرد که پس از دو ماه با مرحله نیمه نهایی باز خواهند گشت.

علیخانی همچنین اعلام کرد که مسابقه اصلی و نیمه‌نهایی و فینال در آبان ماه پخش خواهد شد که تاکنون خبری جدید در این زمینه اعلام نشده است.

هرچند در روزهای شهریور و مهر، برنامه «هشتگ عصر جدید» با بررسی حواشی و پشت صحنه مسابقه از شبکه سه به روی آنتن می‌رفت و نتایج پنج قسمت پایانی دور دوم هم در قالب این برنامه اعلام شد.

آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» نیز ۱۷ مرداد ماه با حضور نادر فلاح به روی آنتن شبکه نسیم رفت و پس از آن در هفته پایانی پخش، دورهمی قسمت هایی از برنامه‌ با حضور هنرمندان درگذشته را روی آنتن برد.

مهران مدیری ـ مجری برنامه ـ در توضیح این اتفاق عنوان کرد که به علت کسالت، سه برنامه آخر «دورهمی» در سری چهارم را نتوانسته‌اند ضبط کنند و تصمیم گرفته‌اند به یاد درگذشتگانی که در این برنامه حضور داشته‌اند، منتخبی را پخش کنند.

بر این اساس چهارشنبه (۲۲ مرداد ماه) گلچین برنامه‌های بهنام صفوی و ماه چهره خلیلی پخش شد. پنج شنبه (۲۳ مرداد ماه) گلچینی از حضور زنده یادان پرویز بهرام، بهرام زند و حسین عرفانی و جمعه همان هفته هم گلچین برنامه هنرمندان فقید جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده و عارف لرستانی به روی آنتن رفت.

همچنین مدیری اعلام کرد که قسمت‌های باقی مانده سری چهارم بعد از محرم و صفر پخش خواهد شد و بعد از آن سری پنجم «دور همی» روی آنتن می رود. او وعده داد که سری جدید برنامه از لحاظ دکور، محتوا و اجرا کاملا با چیزی که تا امروز بوده، متفاوت باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه