ارسال به دیگران پرینت

با ابلاغ سازمان اداری و استخدامی؛

هرگونه ارائه خدمات به افرادبدون ماسک ممنوع است

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه مقررات استفاده از ماسک در اماکن دولتی و اجرایی را ابلاغ کرد.

 هرگونه ارائه خدمات به افرادبدون ماسک ممنوع است

پیرو بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۰۵/‌۰۶/‌۱۳۹۹‬ سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به بند (۶) مصوبات چهلمین جلسه ستاد ملّی مدیریت کرونا مورخ ۱۹/‌۰۷/‌۱۳۹۹‬ که به تأیید ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران رسیده است، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه مقررات استفاده از ماسک در اماکن دولتی و اجرایی را به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کرد.

به موجب این بخشنامه، مسئولان ادارات، مأموران حراست و نگهبانی، و مسئولان کنترل ورود و خروج در کلیه ادارات دولتی و مؤسسات عمومی غیردولتی موظفند از ورود مراجعان و کارکنانی که از ماسک بهداشتی استفاده نمی‌کنند به محیط‌های اداری جلوگیری کنند. هرگونه ارائه خدمات به این‌گونه مراجعان نیز توسط مسئولان و کارکنان ادارات ممنوع است.

در صورت مشاهده هرگونه بی‌مبالاتی مسئولان ادارات و کارکنان مسئول ورود و خروج به ادارات و یا دریافت گزارش عدم رعایت بند فوق از سوی بازرسان بهداشتی و مسئولان ذی‌ربط، مجازات‌های مقرر در بند (۱) بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۰۵/‌۰۶/‌۱۳۹۹‬ این سازمان در مورد خاطیان اعمال خواهد شد و در صورتی که عدم رعایت ضوابط ابلاغی ناشی از بی‌مبالاتی مدیران و مسئولان واحدهای اداری باشد، پرونده آنان به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری منعکس خواهد شد.

طبق این بخشنامه، مقامات موضوع ماده (۱۲) قانون رسیدگی به تخلفات اداری و مسئولان و مدیرانی که اختیارات موضوع ماده (۱۲) برای اعمال مجازات‌ها به آنان تفویض شده است و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه‌های اجرایی موظفند خارج از نوبت به گزارش‌های مربوط به تخلفات موضوع این بخشنامه و بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۰۵/‌۰۶/‌۱۳۹۹‬ رسیدگی و گزارش اقدامات خود را به صورت ماهانه از طریق مسئولان هماهنگی هیئت‌های دستگاه به دبیرخانه هیئت عالی نظارت ارسال کنند.

این بخشنامه در کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و واحدهای تابعه آن‌ها که در تهران بزرگ مستقر هستند و ادارات کل استان تهران و دیگر ادارات و واحدهای اداری مستقر در شهر تهران لازم‌الاجرا و مسئولیت اجرای آن برعهده مدیران و مسئولان ادارات در سطوح مختلف و واحدهای حراست است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه