ارسال به دیگران پرینت

ترامپ: بعد از پیروزی در انتخابات اولین تماس دریافتی‌ام از ایران خواهد بود | ایران برای توافق با آمریکا سرازپا نمی‌شناسد

ترامپ: آنها برای توافق سراز پا نمی شناسند چون رشد ناخالص ملی آن‌ها 28 درصد کاهش داشته، رقم بی‌سابقه‌ای که هیچ‌کس تاکنون چنین چیزی ندیده است.

ترامپ: بعد از پیروزی در انتخابات اولین تماس دریافتی‌ام از ایران خواهد بود | ایران برای توافق با آمریکا سرازپا نمی‌شناسد

دونالد ترامپ در جریان یک سخنرانی تبلیغاتی در فرودگاه "سنفورد" شهر "اورلاندو" ایالت فلوریدا بار دیگر به موضوع توافق احتمالی آتی با ایران اشاره کرده و مدعی شد پس از پیروزی او در انتخابات آتی آمریکا، اولین تماس دریافتی‌اش از ایران خواهد بود.

ترامپ که دیشب در نخستین گردهمایی انتخاباتی در بیرون کاخ سفید پس از بهبودی از بیماری کرونا و در میان صدها تن از هوادارانش که غالبا بدون ماسک و رعایت موازین بهداشتی در فرودگاه گردهم آمده بودند، سخنرانی می‌کرد با اشاره به خروج از برجام و پایان دادن به توافق هسته‌ای "فاجعه‌بار" دولت اوباما با ایران، گفت:" از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار دولت گذشته با ایران که به واقع اسف‌بار بود خارج شدم و به احتمال فراوان اولین تماسی که بعد از پیروزی در انتخابات دریافت کنم، از ایران خواهد بود که برای رسیدن به توافق سر از پا نمی‌شناسند چرا که رشد ناخالص ملی آن‌ها 28 درصد کاهش داشته، رقم بی‌سابقه‌ای که هیچ‌کس تاکنون چنین چیزی ندیده است."

ترامپ همچنین درباره صدور دستور ترور سردار شهید "قاسم سلیمانی" هم بار دیگر این سردار ایرانی را عامل کشتار نیروهای آمریکایی توصیف کرد و صدور دستور ترور و حذف سردار سلیمانی را یکی از دستاوردهای دولت خود توصیف کرد.

ترامپ در جریان مصاحبه رادیویی روز جمعه گذشته خود نیز بار دیگر مدعی شده بود اگر پیروز شود ظرف مدتی کمتر از 1 ماه با ایران به یک توافق جدید و خوب خواهد رسید؛ توافقی که به گفته ترامپ به نفع دو کشور خواهد بودو وضع اقتصادی ایران را به سرعت عالی خواهد کرد.

او در عین حال تهدید کرده بود اگر ایران بخواهد به "پروپای آمریکا بپیچد" چنان برخوردی با این کشور خواهد کرد که جهان تاکنون شاهد آن نبوده است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه