ارسال به دیگران پرینت

تازه‌ترین خبر از وضعیت سلامتی اکبر عالمی پس از ابتلا به کرونا

اکبر عالمی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و وخامت حالش، همچنان در بیمارستان بستری است.

تازه‌ترین خبر از وضعیت سلامتی اکبر عالمی پس از ابتلا به کرونا

اکبر عالمی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و وخامت حالش، همچنان در بیمارستان بستری است.

اردشیر عالمی پسر اکبر عالمی  مستندساز و مدرس سینما، درباره وضعیت جسمانی پدرش گفت: چهار روز از بستری شدن پدر در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا می‌گذرد.

وی ادامه داد: ایشان مدتی درگیر بیماری بودند؛ ولی به اشتباه فکر می‌کردیم سرماخوردگی ساده باشد. وضعیت او سه روز پیش رو به وخامت گذاشت؛ در بیمارستان مدتی به خواب مصنوعی رفت و پزشکان دستگاه ونتیلاتور به او وصل کردند تا شرایطش را ثابت نگه دارند.

عالمی عنوان کرد: از دیروز هم پزشکان با دستگاه تصفیه خون در تلاش برای پاک کردن خون ایشان هستند. این روش توسط گروهی از پزشکان ایران و جهان انجام می‌شود و هنوز در مرحله آزمایشی است؛ اما امیدوارم  نتایج قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: در خبرها خواندم به اشتباه گفته‌اند کلیه‌های پدرم هم درگیر بیماری شده اما این خبر صحت ندارد. همچنین اعلام شده بود که پدرم بعد از فیلمبرداری یک مستند در بیمارستان، درگیر کرونا شده و تمام گروه فیلمبرداری نیز بیمار شده اند که خوشبختانه این خبر هم صحت ندارد. حال همه اعضای گروه تولید این مستند خوب و آزمایش کرونای همگی منفی بوده است.

گفتنی است اکبر عالمی متولد ۱۳۲۴ و فارغ‌التحصیل رشته سینما با مدرک دکتری از انگلستان است؛ او تاکنون مستندهای مختلفی از جمله «مروارید خلیج فارس» را ساخته است. او علاوه بر تألیف و ترجمه آثاری در حوزه سینما و عکاسی، در سال‌های دهه ۷۰ هم مجری برنامه «هنر هفتم» بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه