ارسال به دیگران پرینت

ترامپ ادعا کرد : همه فریاد می‌زنند ما ایوانکا را می‌خواهیم!

دونالد ترامپ در اولین سخنرانی عمومی خود از بعد از خاتمه کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه بار دیگر گفت: "اگر جو بایدن به ریاست جمهوری انتخاب شود چین صاحب کشور ما می‌شود."

ترامپ  ادعا کرد : همه فریاد می‌زنند ما ایوانکا را می‌خواهیم!

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ادامه صحبت‌هایش علیه رقیب انتخاباتی دموکراتش، جو بایدن، خطاب به شرکت کنندگان در تجمع انتخاباتی‌اش در فرودگاه منطقه‌ای منچستر-بوستون عنوان کرد، نمی‌خواهد انتخابات را به "فرد آی.کیو پایینی نظیر جوی خوابالو" ببازد.

او در ادامه این سخنرانی خاطرنشان کرد: دستور کار جو بایدن در چین ساخته شده است اما دستور کار من در آمریکا ساخته شده است. ما نهایتا آمریکا را اول قرار می‌دهیم.

ترامپ همچنین ادعا کرد ۳۰۰ مایل دیوار مرزی در مرز جنوبی آمریکا ساخته شده و هر هفته ۱۰ مایل دیگر به آن اضافه می‌شود.

او خطاب به جمعیت حامیانش که او را تشویق می‌کردند، گفت: به هر ترتیب شما می‌دانید مکزیک دارد پول این دیوار را می‌دهد، گفتم برای اینکه شاید نمی‌دانستید.

ترامپ در ادامه اظهاراتش بایدن را "فردی مخالف با نفت، گاز و خدا" خواند.

او به انتقاد از سناتور کامالا هریس، نامزد معاونت بایدن نیز پرداخته و عنوان کرد، اگر کسی به دنبال نفوذ و از بین بردن آمریکا از داخل است "لازم است چشم به بایدن-هریس داشته باشد. به این زن نگاه کنید. آیا او زیبا نیست. واقعا چقدر زیباست.

ترامپ به عملکرد هریس در زمان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات پرداخته و مدعی شد او در زمان این رقابت "وحشتناک بود".

رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: من می‌خواهم شاهد اولین رئیس جمهوری زن آمریکا باشم اما نمی‌خواهم زنی که مثل او عمل می‌کند به جایگاه ریاست جمهوری برسد. او بی‌کفایت است.

رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: همه فریاد می‌زنند ما ایوانکا را می‌خواهیم و من آنها را سرزنش نمی‌کنم.

ترامپ همچنین در خصوص مقام‌هایی که قرار بوده از سناتور رند پل، بعد از مواجه شدن این سناتور جمهوریخواه و همسرش با تظاهرکنندگان به هنگام ترک مراسم کنوانسیون حزب جمهوریخواه دفاع کنند، اظهار نظر کرد.

او گفت: شهردار باید از این نمایش بی‌کفایتی شرمسار باشد. این اتفاقی است که زمانی که شما شهرهایی تحت مدیریت دموکرات‌ها داشته باشید، می‌افتد.

ترامپ عنوان کرد: پلیس مرتکب سوءاستفاده‌ای بزرگ شد. رند پل شب قبل به دردسر بزرگی افتاد. او فرد خوبی است.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه