ارسال به دیگران پرینت

تصرف کنندگان ملک خیابان فرشته صندوق بازنشستگی، مشخص نیستند | صیانت از اموال بازنشستگان با استفاده از سامانه شفافیت

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره آخرین وضعیت بازپس گیری ملک خیابان فرشته این صندوق از متصرفان توضیحاتی داد.

تصرف کنندگان ملک خیابان فرشته صندوق بازنشستگی، مشخص نیستند | صیانت از اموال بازنشستگان با استفاده از سامانه شفافیت

اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازپس گیری ملک خیابان فرشته، اظهار کرد: ملک خیابان فرشته یکی از املاکی بود که بیش از ۱۰ سال بدون قرارداد مشخصی در اختیار افرادی قرار گرفته بود.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: ما این ملک را شناسایی و اقدام به دریافت حکم تخلیه ملک کردیم. مدتی زمان برد تا توانستیم این ملک را تخلیه و تحت اختیار خود قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این ملک را چه کسی و یا چه دستگاهی تصرف کرده بود؟، گفت: دستگاه خاصی ملک را تصرف نکرده بود، اما افرادی بودند که بیش از ۱۰ سال ملک را تحت اختیار خود قرار داده بودند و در حال تحقیقات هستیم تا ببینیم این افراد به چه کسانی وابسته هستند.

افتخاری درباره املاک‌های دیگر صندوق بازنشستگی کشوری با شرایط مشابه، بیان کرد: چند ملک دیگری به دلیل بی توجهی به شکل غیر قابل استفاده افتاده اند که آن‌ها را شناسایی کردیم و تحت اختیار قرار دادیم.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: یک بخشی از سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری مربوط به املاک و مستغلات است و فعالیت این سامانه مربوط به این است که تمامی املاک تحت کنترل قرار گیرد و اسناد آن به صورت شفاف در سامانه ثبت شود تا از اموال بازنشستگان بتوانیم صیانت کنیم.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه