ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان استان بوشهر با حقوق‌های نجومی 20 میلیونی

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر گفت: حقوق این بازنشستگان بین یک میلیون و 800 هزار تومان تا 20 میلیون تومان است.

 بازنشستگان  استان بوشهر با حقوق‌های نجومی 20 میلیونی

، داریوش کشتکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته دولت، روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: اکنون بیش از 16 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان بوشهر هستند که بیشترین بازنشستگان مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر دریافتی حقوق بازنشستگان استان بوشهر ماهانه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: 16 هزار و 100 بازنشسته کشوری استان بوشهر ماهانه 60 میلیارد تومان حقوق دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از 16 هزار بازنشسته استان بوشهر بیش از 10 هزار و 500 نفرشان فرهنگی و َآموزش و پرورشی هستند گفت: امسال دولت 6500 میلیارد تومان به سبب همسان سازی حقوق بازنشستگان تخصیص داد و 57 درصد حقوق این قشر افزایش یافت.

کشتکار از اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مهر ماه امسال گفت: بر این اساس حقوق بازنشستگان کشوری استان بوشهر 90 درصد شاغلان دستگاه‌ها می‌شود.

وی، با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری در استان بوشهر خاطر نشان کرد: حقوق این بازنشستگان بین یک میلیون و 800 هزار تومان تا 20 میلیون تومان است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات ضروری به بازنشستگان تصریح کرد: تسهیلات این حوزه از 7 به 10 میلیون تومان افزایش یافته و امسال تاکنون یک‌هزار و 320 نفر معادل 10 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات ضروری با سود 4 درصد دریافت کرده‌اند.

کشتکار پرداخت تسهیلات خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: این برنامه ویژه بازنشستگان در قالب طرح یاری اجرا شده و هر بازنشسته یک میلیون و 200 هزار تومان می‌تواند از فروشگاه زنجیره‌ای بدون پرداخت پول خریداری کند و ماهانه قسط آن از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

وی از پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشسته خبر داد و گفت: امسال تاکنون 400 میلیون تومان وام ازدواج پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با تاکید بر ایجاد خانه امید بازنشستگان در استان بوشهر گفت: در تمام استان‌ها به جز استان بوشهر خانه امید بازنشستگان وجود دارد که ایجاد چنین مکان‌هایی مهم و ضروری است.

کشتکار با بیان اینکه اعتبار لازم برای ایجاد خانه امید بازنشستگان تامین شده است تاکید کرد: تخصیص زمین مناسب از سوی مسؤولان استان بوشهر می‌تواند مطالبات بازنشستگان استان بوشهر در ایجاد خانه امید را محقق کند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      اون ۲۰ میلیون که گفتید چند نفر هستند به تعداد انگشتان دست میرسه . میانگین حقوق پرداختی چقدر است .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه