ارسال به دیگران پرینت

سازمان سنجش:خانواده کنکوری ها می توانند به محل مصلی بیایند

رییس سازمان سنجش آموزش کشور، ساز و کار ورود داوطلبان و خانواده‌های آنان را به مصلی تهران اعلام کرد.

سازمان سنجش:خانواده کنکوری ها می توانند به محل مصلی بیایند

ابراهیم خدایی روز چهارشنبه درباره نحوه ورود داوطلبان کنکور به مصلی امام خمینی(ره) تهران، اظهار داشت: در مصلی تهران سه پارکینگ برای داوطلبان در نظر گرفته شده است که اطلاعات این پارکینگ ها روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار دارد.

وی با بیان اینکه به داوطلبان اعلام شد با وسیله نقلیه خودشان وارد مصلی شوند، افزود: علاوه بر این، ورودی جنوبی مصلی، مترو شهید بهشتی، مترو اتوبان شهید سلیمانی و ورودی پارکینگ شهید قنبرزاده برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که خانواده کنکوری ها می توانند به محل مصلی بیایند و به علت فاصله زیاد محل آزمون تا پارکینگ وسایل نقلیه بر ورود خانواده ها برای رساندن داوطلبان به مصلی تاکید می شود.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: داوطلبانی که با وسیله نقلیه خودشان وارد مصلی می شوند، هیچ مشکلی ندارند و پارکینگ ها نزدیک حوزه امتحانی است؛ برای داوطلبانی که با مترو به مصلی می آیند شهرداری تهران در ورودی مصلی ماشین های برقی مستقر کرده است.

خدایی درباره عوامل اجرایی مستقر در مصلی تهران، گفت: این عوامل اجرایی را همکاران سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پرورش تشکیل می دهند.

 برای کنکور گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی (۳۰ مردادماه) و علوم تجربی (۳۱ مردادماه) ۱۰ مصلی بزرگ کشور و ۴۸ سالن بزرگ ورزشی در نظر گرفته شده است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه