ارسال به دیگران پرینت

موفقیت پسر ۱۸ ساله در دانشگاه "آکسفورد" که از 9سالگی مراقب پدرمادر خود بود

یک پسر ۱۸ ساله که از سن ۹ سالگی از والدین بیمار خود مراقبت می‌کرد، موفق به کسب قبولی در دانشگاه آکسفورد شد.

موفقیت پسر ۱۸ ساله در دانشگاه "آکسفورد" که از 9سالگی مراقب پدرمادر خود بود

"دنی ییتس"(Dani Yates) اهل منطقه " اسکاربرو "( Scarborough) در تورنتو کانادا، قرار است دوره ۴ ساله کارشناسی در رشته شیمی را در دانشگاه آکسفورد آغاز کند.

ولی نکته قابل توجه راجع به او زندگی سختی است که در این سن کم تجربه کرده است.

این جوان ۱۸ ساله، تحصیلات خود را با مراقبت از پدر و مادر بیمار خود ادامه داد.

پدر وی سکته مغزی کرده و مادرش دارای مشکلات روانی است.

 "دنی ییتس" گفت: خیلی هیجان‌زده هستم که این فصل از زندگی خود را آغاز می‌کنم و سپاسگزارم که همه موانع را برای رسیدن به آنجا پشت سر می گذارم.

وی ادامه داد، از زمان قرنطینه به دلیل کرونا،‌ زمان سخت گذشته اما من روی کسب نمرات لازم در دروس شیمی، ریاضیات، ریاضیات پیشرفته، زیست شناسی و اسپانیایی تمرکز کردم.

این جوان که در رشته شیمی قبول شده است افزود، من اصلا به شیمی علاقه نداشتم و در دبیرستان این درس را بسیار سخت می دانستم. اما پس از دیدن فیلم‌های آموزشی در یوتیوب و تمرکز و تلاش زیاد در یادگیری، علاقه زیادی به این درس پیدا کردم.

یکی از دوستان دنی می‌گوید که والدین او به فرزند خود افتخار می‌کنند. گرچه گاهی اوقات دنی به دلیل مراقبت از والدین خود به این فکر می‌افتد که آیا برای رفتن به دانشگاه تصمیم درستی گرفته است یا خیر؟

دنی در نهایت گفت: با کار سخت و تلاش، می‌توانید به هرآنچه که می‌خواهید برسید و من واقعا می‌خواهم این را به دیگران منتقل کنم.

"گیل هیتون" معلم شیمی دنی گفت: دانشگاه آکسفورد خوش شانس خواهد بود که دنی را داشته باشد.

دنی برای اولین بار است که خانه را ترک میکند تا در دانشگاه آکسفورد ادامه تحصیل دهد. وی گفت که والدینش از او حمایت کردند و قرار است در غیاب او برادر دنی و دیگران از والدینش مراقبت کنند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه