ارسال به دیگران پرینت

مراقبت از بیمار

مراقبت از بیمار بزرگترین و بیشترین دغدغه والدین می ‌باشد. خانواده‌هایی که دارای فرد بیماری هستند ممکن است که در ارائه خدمات به بیماران خود دچار مشکل شوند و یا نتوانند به طور شبانه روز در کنار آن ها باشند بنابراین بهترین گزینه برای این خانواده‌ها استخدام پرستار بیمار می ‌باشد.

مراقبت از بیمار

 مراقبت از بیمار بزرگترین و بیشترین دغدغه والدین می ‌باشد. خانواده‌هایی که دارای فرد بیماری هستند ممکن است که در ارائه خدمات به بیماران خود دچار مشکل شوند و یا نتوانند به طور شبانه روز در کنار آن ها باشند بنابراین بهترین گزینه برای این خانواده‌ها استخدام پرستار بیمار می ‌باشد.

 پرستار بیمار کسی است که می ‌تواند از بیماران شما مراقبت کند. معمولاً پرستار بیمار را باید از بین کسانی انتخاب کنید که دارای مهارت و یا تخصص در زمینه پرستاری باشند. زیرا شغل پرستاری یکی از شغل های بسیار حیاتی محسوب می ‌شود و در صورت نداشتن مهارت و یا تخصص کافی می ‌تواند عوارض هایی را برای بیمار به وجود بیاورد.

 مجموعه هوم کا از آنجایی که پرستاران خود را از میان با تخصص ترین و با تجربه ترین پرستاران انتخاب می ‌کند می‌ تواند گزینه ی بسیار خوبی برای والدینی باشد که قصد استخدام پرستار بیمار را دارند. شما در صورتی که به این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید می توانید بهترین انتخاب را برای پرستار بیمار داشته باشید.

 منظور ما از بیمار می ‌تواند فرد جراحی شده و یا سالمند باشد. برخی از خانواده ها برای مراقبت از بیماران خود ممکن است که آن ها را به بیمارستان ها یا خانه سالمندان منتقل کنند که این کار می ‌تواند هم برای اعضای خانواده و هم برای فرد بیمار نگرانی‌هایی را به همراه داشته باشد. برای کسب اطلاعات درباره پرستار سالمند به این صفحه مراجعه کنید.

 اما زمانی که شما اقدام به استخدام پرستار بیمار می کنید نگرانی های بسیار زیادی را از خودتان دور می کنید و همچنین می توانید به صرفه ترین راه را برای مراقبت از بیمار خود انتخاب کنید.

 استخدام پرستار بیمار یکی از به صرفه ترین راه ها برای مراقبت از بیمار در منزل است. زمانی که پرستار بیمار به طور اختصاصی و شخصی از بیمار مراقبت می کند می ‌تواند روند بهبود او را کنترل کند و همچنین سرعت ببخشد. هیچ چیزی برای خانواده ها بالاتر از این نیست که بیمارشان بهبودی کامل را به دست بیاورند و بتواند به روند عادی زندگی خود برگردند.

 وظایف پرستار بیمار

 پرستار بیمار علاوه بر مراقبت و نگهداری از بیمار، وظایف دیگری را نیز بر عهده دارد که باید آن ها را به خوبی انجام دهد تا رضایت والدین و همچنین فرد بیمار را به دست بیاورد. از وظایف پرستار بیمار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 حمام کردن بیمار: در صورتی که فرد بیمار توانایی راه رفتن را نداشته باشد و یا  دارای کمبود بنیه باشد، پرستار بیمار باید در حمام کردن او به فرد بیمار کمک کند.

 رسیدگی به نظافت شخصی: برخی از سالمندان و بیماران به دلیل ناتوانی های جسمی که دارند نمی ‌توانند فعالیت های مرتبط با نظافت شخصی خود را انجام دهند. بنابراین استخدام پرستار بیمار این امکان را به بیمار می دهد تا نظافت شخصی او انجام شود. پرستار باید به بیمار در کارهایی مانند فعالیت ‌های شخصی و همچنین نظافت کمک کند.

 در صورتی که مشکلاتی مانند بی‌اختیاری در ادرار را نیز داشته باشد، پرستار باید فرد بیمار را پوشک بگیرد و نسبت به تعویض پوشک او نیز وظایفی را بر عهده دارد.

 مدیریت وضعیت درمانی بیمار: پرستار بیمار در صورتی که نیاز باشد باید به طور هفتگی و یا روزانه فشار خون و قند خون بیمار را کنترل کند و همچنین باید وضعیت پزشکی و درمانی بیمار را تحت نظر داشته باشد و آن را به پزشک گزارش دهد.

 تعویض پانسمان و انجام تزریقات: اگر فرد بیمار دچار عمل جراحی قرار گرفته باشد و نیاز باشد که پانسمان آن تعویض شود پرستار بیمار باید این کار را انجام دهد و در صورتی که سالمند و یا فرد بیمار آمپول هایی را برای تزریق داشته باشد پرستار در منزل استخدام شده است تا این وظایف را در قبال فرد بیمار انجام دهد.

aa

 انجام فیزیوتراپی: وقتی که فرد بیمار دچار ضعف عضلانی است ممکن است نیاز به پرستار بیماری باشد که در انجام فیزیوتراپی مهارت و تخصص داشته باشد. در این صورت وظیفه انجام فیزیوتراپی و ورزش هایی برای تقویت عضلات بیمار وظیفه ی ضروری و اساسی پرستار به حساب می آید و باید بر اساس برنامه ریزی منظمی این تمرینات را در منزل با فرد بیمار انجام دهد.

 

مزایای استخدام پرستار بیمار

 از آنجایی که پرستار بیمار در منزل بیمار از او مراقبت می ‌کند می ‌تواند مزایایی را برای فرد و حتی خانواده ی او به وجود بیاورد. این مزایا عبارتند از:

 افزایش آسایش و راحتی بیمار

 سرعت بخشیدن به روند بهبود

 افزایش کیفیت ارائه خدمات

 کاهش خطر ابتلا به عفونت های بیمارستانی

 کاهش نگرانی های والدین نسبت به وضعیت درمانی بیمار خود

 افزایش ایمنی بالا برای بیماران و همچنین خانواده آن ها

 مقرون به صرفه تر بودن نسبت به هزینه بیمارستان

 برگشتن سریع بیمار به زندگی عادی

 مجموعه هوم کا می تواند شما را در انتخاب پرستار بیمار کمک کند.

 این مجموعه از آنجایی که قابل اعتماد می باشد و همچنین مجوز رسمی دارد می تواند پرستاران بیمار مناسب و همچنین با تجربه ای را در اختیار شما قرار دهد. اکثر خانواده ها نگران این موضوع هستند که مجموعه مورد نظر آن ها قابل اعتماد نباشد. اما ما به شما این تضمین را می ‌دهیم که مجموعه هوم کا می ‌تواند یکی از معتبرترین مجموعه ‌های ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی باشد.

در صورتی که پرستار بیمار خود را از مجموعه هوم کا انتخاب کنید خواهید دید که روند بهبود سلامت بیمار شما سرعت پیدا کرده است و در پایان روند بهبودی رضایت آن ها را خواهید دید.

ویژگی های پرستار بیمار

 پرستار بیمار باید بتواند یک رابطه بسیار دوستانه و عمیقی را با فرد بیمار برقرار کند.

  در صورتی که پرستار وظیفه مراقبت از فرد سالمند را دارد باید یک همنشین و همچنین همراه خوبی برای فرد سالمند به حساب بیاید.

 یکی از ویژگی های بسیار مهم پرستار این است که باید دارای تجربه و همچنین تخصص کافی باشد.

 پرستار بیمار باید فردی قابل اعتماد و همچنین مسئولیت‌پذیر باشد و باید بتواند تمام وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

aa

 پرستار بیمار باید رفتار بسیار مهربان و دلسوزانه با فرد بیمار داشته باشد. زیرا بیماران از آن جایی که ممکن است توان جسمانی پایینی داشته باشند ممکن است که روحیه بسیار شکننده داشته باشند. بنابراین هرگونه رفتار نامناسبی می تواند بر روی آن ها تأثیر بسیار بدی بگذارد.

 یکی از ویژگی هایی که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نحوه مراقبت پرستار داشته باشد وضعیت فیزیکی پرستار است. پرستار باید خود وضعیت فیزیکی مناسب و قوی داشته باشد تا بتواند در صورتی که بیماران چاق هستند آن ها را جابجا کنند و یا در انجام امور به آن ها کمک کنند.

 عوامل مهمی که قبل از استخدام پرستار بیمار باید به آن توجه کرد

شما به عنوان والدین فردی که قرار است پرستار بیمار از آن مراقبت کند باید قبل از استخدام پرستار بیمار عواملی را در نظر بگیرید تا بتوانید مناسب ترین پرستار را برای بیمار خود انتخاب کنید.

 باید به وضعیت روانی پرستار توجه کنید: پرستار بیمار خود نباید دچار سوء پیشینه و یا مشکلات روانی و اعصاب باشد. زیرا در صورتی که مشکلات روانی داشته باشد می ‌تواند عوارضی را برای بیمار شما به وجود بیاورد.

 به تجربه و سابقه پرستار توجه کنید: شما باید در صورتی که اطلاعاتی در مورد پرستار بیمار ندارید از اطرافیان و یا آشناهای خود  که تجربه استخدام ‌پرستار بیمار را دارند اطلاعاتی را کسب کنید و به مجموعه ای مراجعه کنید که از با تجربه بودن پرستاران آن اطمینان  کامل دارید.

 به معتبر بودن مجموعه توجه کنید: قبل از اینکه اقدام به استخدام پرستار بیمار کنید باید مجموعه ای را مد نظر داشته باشید که معتبر و قابل اعتماد باشد و پرستاران آن در مراقبت از بیمار شما کاملا مسئولیت پذیر باشند. ما به شما مجموعه هوم کا را معرفی می کنیم. زیرا این مجموعه دارای چندین سال سابقه در ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی است و همچنین بسیار معتبر می باشد.

 از میان مشتریانی که این مجموعه را برای مراقبت از بیمار خود انتخاب کرده‌اند نظرسنجی انجام شده است و تمام آ نها رضایت کامل خود را از ارائه خدمات مجموعه هوم کا بیان کردند و همچنین گفته‌اند که این مجموعه توانسته است روند بهبودی بیماران را افزایش دهد.

 حتما با پرستار بیمار مصاحبه کنید: در زمان مصاحبه شما می توانید نحوه رفتار پرستار را تا حدودی مشاهده کنید و همچنین با پرسیدن سوال های چالشی می توانید اطلاعاتی درباره ی تجربه و سابقه او به دست بیاورید.

aa

 باید به این نکته نیز توجه کنید در صورتی که فرد بیمار شما عمل جراحی انجام داده است و یا وضعیت خاصی را دارا می باشد باید در صورتی که به مجموعه مورد نظر خود مراجعه می کنید وضعیت پزشکی فرد بیمار خود را برای آن ها شرح دهید تا بتوانند در انتخاب بهترین پرستار بیمار به شما کمک کنند.

 همچنین اگر فرد بیمار شما عمل جراحی خاصی انجام داده باشد باید زمان دقیق عمل جراحی را به مجموعه بگویید و همچنین دلیل جراحی را نیز بازگو کنید تا پرستاری را که مهارت مراقبت از بیمار جراحی شده را دارد را برای شما در نظر بگیرند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه