ارسال به دیگران پرینت

«دادزن»‌های مجلس! از برجام و آژانس خارج شوید | مجلس یازدهم بالاخره همانی شد که فکر می‌کردیم

از برجام و NPT خارج شوید، تا وضعیت کشور به سامان، رودها پرآب، زمین‌های کشاورزی آباد، جیب‌ها پر پول، خیال‌ها جمع و بنزین ارزان شود.

«دادزن»‌های مجلس! از برجام و آژانس خارج شوید | مجلس یازدهم بالاخره همانی شد که فکر می‌کردیم

مجلس یازدهم بالاخره همانی شد که فکر می‌کردیم. مجلسی که قرار است در آن داد و هوار بشنویم. از ته مجلس فریاد می‌زند که « مرگ بر درغگو»!

صحبت‌های ظریف را قطع می‌کنند و هرچه دل‌شان می‌خواهد می‌گویند. البته آنها 4 سال است منتظر این روز بودند. روزی که در برابر ظریف به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته‌ای و فرمانده دستگاه دیپلماسی بایستند و هرچه دل‌شان می‌خواهد بگویند بدون اینکه کسی به آنها بگوید بالای چشم‌تان ابروست.

در این نوشتار می‌خواهم پیشنهادی به این «دادزن‌»‌ها بدهم و آنهم این است که به جای اینکه به حنجره‌های‌شان فشار بیاورند، قلم‌های‌شان را به دست بگیرند، طرحی آماده کنند و خروج ایران از برجام و دیگر معاهدات بین‌المللی را که در دولت روحانی به امضا رسیده است، کلید بزنند.

مگر این حضرات معتقد نیستند که برجام بد است و هرچه می‌کشیم از توافق هسته‌ای است؟ چرا معطل هستند و هی این پا و آن پا می‌کنند؟ بسم‌الله حالا که در قدرت هستید و جای مکان‌های عمومی در صحن پارلمان و از پشت صندلی‌های سبز مجلس بر سر ظریف فریاد می‌زیند، دست به کار شوید و از برجام خارج شوید.

مگر نمی‌گویید آژانس حلقه جاسوسی است. از آن خارج شوید، چه کاری است که پای جاسوسان را به کشور باز کنید؟

اصلا ظریف را هم استیضاح کنید. از روحانی سوال کنید حتی قانع نشدید او را هم برکنار کنید. وزیر نفت هم یادتان نرود. نمی‌شود که فقط حرف زد باید عمل هم کرد.

این نمایندگان هنگام آماده کردن طرح خروج از برجام، از برخی همکاران خود در مجلس مثل زاکانی، نادران، آقاتهرانی، کریمی قدوسی و ... بپرسند چرا در مجلس نهم برجام را تصویب کردند؟ مگر مجلس نهم، پارلمان اصول‌گرایان نبود؟

دیروز برخی از نمایندگان مجلس ظریف را درغگو خطاب کردند. او را عامل بدبختی‌های ملت نامیدند، واقعا اگر فکر می‌کنند ظریف کذاب است، چرا معطل هستند، همین فردا برگه استیضاح او را امضا و تقدیم هیات رییسه کنند.

بعد از اینکه خروج از برجام را تصویب کردند، طرح اقتصادی هم ارائه کنند که دولت را در مسیری قرار دهد که قیمت دلار به پایین‌ترین حد خود برسد. سکه ارزان شود وهمه خانه‌دار شوند. یک سال هم از عمر این دولت باقی است و بعد از آن یکی از خودتان و هم‌فکر‌هایتان رئیس جمهور می‌‎شود و طرح شما را ادامه می‌دهد. چه اتفاقی بهتر از این؟!

حتی می‌شود طرحی آماده کنید که کلاً مذاکرات با طرف خارجی را از دست وزیر خارجه کشور بگیرد و به مجلس بسپارد. یک روز رئیس مجلس مسئول مذاکره باشد یک روز رئیس کمیسیون امنیت ملی؛ حتی کسانی که دوست داشتند در مجلس فراکسیون عدس و نخود راه بیندازند.

از برجام و NPT خارج شوید، تا وضعیت کشور به سامان، رودها پرآب، زمین‌های کشاورزی آباد، جیب‌ها پر پول، خیال‌ها جمع و بنزین ارزان شود. شما که می‌توانید چرا این لطف را از مردم دریغ می‌کنید؟

عصرایران؛ مصطفی داننده

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه