ارسال به دیگران پرینت

افزایش کشته های آتش سوزی شمال تهران به ۱۷ نفر

| سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در شمال تهران خبر داد.

افزایش کشته های  آتش سوزی شمال تهران به ۱۷ نفر

دقایقی قبل فیلمی از انفجار و آتش‌سوزی در شمال تهران در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: طبق اعلام اولیه به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران، در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی، آتش‌سوزی روی داده که آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

١٧ کشته و زخمى

انفجار و آتش سوزی بزرگ در کلینیک شمال تهران منجر به 13 کشته شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار عصرایران، این آمار را اعلام کرد. 6 نفر از کشته ها مربوط به اتاق عمل کلینیک بوده اند.

4 نفر هم در این حادثه، مجروح بدحال هستند.

این کلینک در شمال خیابان شریعتی تهران واقع است. حادثه به دنبال انفجار در کپسول های کلینیک روی داد.

وی تصریح کرد: البته احتمال بروز انفجار نیز با وجود کپسولهای اکسیژن در محل حادثه وجود دارد اما هنوز جزئیات دقیق این حادثه مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی درباره جزئیات این حادثه متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع : نواندیش
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خدایاچرااین دوسال پیدرپی مصیبتوبلایازهرا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه