ارسال به دیگران پرینت

آمادگی همه دستگاههای امدادی برای مهار آتش در کوه خاییز

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

 آمادگی همه دستگاههای امدادی  برای مهار آتش در کوه خاییز

حسین کلانتری یکشنبه شب در بازدید از منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد.

وی افزود:  همه امکانات استانی را برای مهار گسیل کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با مقامات ملی و اعلام حساسیت موضوع خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان به صورت مستمر و مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستم.

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیمهای تخصصی حضور دارند.

وی ادامه داد: از دیشب آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از همه نیروهای مردمی، امدادی، نیرو های نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمانهای مردم نهاد، کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی می کنم.

کلانتری بیان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه