ارسال به دیگران پرینت

شناسایی ۲۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

شناسایی ۲۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و با احتساب این‌ تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.

او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۳ مورد بستری و یک هزار و ۸۹۸ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی ستاد ملی‌ مقابله با‌ کرونا گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۰۲ هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۲۶۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است و در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

 

منبع : الف
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه