ارسال به دیگران پرینت

معاون ترامپ بالاخره ماسک زد

مایک پنس بالاخره کوتاه آمد و هفته گذشته برای نخستین بار در مقابل دوربین خبرنگاران ماسک زد اما ترامپ همچنان اصرار دارد ماسک نزند و تاکنون عکس یا فیلمی از او با ماسک دیده نشده است.

معاون ترامپ بالاخره ماسک زد

"مایک پنس" معاون ترامپ که هفته گذشته در بازدید از یک کلینیک درمان بیماران کرونایی بهبود یافته ماسک نزده بود، اقرار به اشتباه کرد و گفت باید ماسک می زد.

او دیروز در مصاحبه‌ای با "فاکس نیوز" گفت:" من فکر نمی کردم زدن ماسک ضروری است، اما باید ماسک می‌زدم. 2 روز بعد از آن اما در بازدید از یک کارگاه تولید دستگاه "ونتیلاتور" در ایالت ایندیانا، ماسک زدم."

حضور پنس بدون ماسک در این کلینیک طی روزهای گذشته سبب انتقادهایی شده بود؛ اما او نخست در واکنش به این انتقادها گفته بود : کرونا ندارد و به همین خاطر نیازی به زدن ماسک نمی‌بیند.

معاون ترامپ: باید ماسک می‌زدم

تا حالا "مایک پنس" و "دونالد ترامپ" اجازه نداده‌ بودند تصویری با ماسک از آنها در رسانه‌ها ثبت شود.

آنها یا ماسک نمی‌زنند و یا اینکه اجازه نمی‌دهند تصاویر با ماسک آنها منتشر شود؛ اما هفته گذشته مایک پنس برای نخستین بار در مقابل رسانه ها هنگام بازدید از یک کارخانه تولید ونتیلاتور(دستگاه تنفس منصنوعی) در ایالت "ایندیانا" ماسک زد و تصویر آن در رسانه ها منتشر شد.

نخستین عکس ثبت شده با ماسک از پنس هنگام بازدید هفته گذشته از کارخانه تولید ونتیلاتور در "ایندیانا"/آسوشیتدپرس

معاون ترامپ: باید ماسک می‌زدم

معاون ترامپ: باید ماسک می‌زدم

تاکنون عکس یا فیلمی از دونالد ترامپ با ماسک مشاهده نشده است.

البته در میان رهبران جهان این تنها ترامپ نیست که ماسک نمی زند و بسیاری دیگر از رهبران جهان هم یا ماسک نمی زنند و یا اجازه نمی دهند تصویری ماسک زده از آنها در رسانه ها منتشر شود.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه