ارسال به دیگران پرینت

کاشت درختان سوزنی برگ در تهران باوجود ممنوعیت

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از کاشت درختان سوزنی برگ در تهران علیرغم ممنوعیت هشدار داد.

کاشت درختان سوزنی برگ در تهران باوجود ممنوعیت

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از کاشت درختان سوزنی برگ در تهران علیرغم ممنوعیت هشدار داد.

به گزارش ایسنا، حجت نظری صبح امروز بعد از استماع گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در مورد  اقدامات انجام شده در مورد کنترل شیوع کرونا در تهران ضمن تشکر از همه سازمان های معاونت خدمات شهری گفت: بسیاری از کارکنان زحمتکش شهرداری تهران در کرونا اقدامات پرریسکی انجام دادند و کاری کردند که تهران برای شهروندان تهرانی ایمنی  و سلامت بیشتری داشته باشد.

نظری با اشاره به ضرورت توسعه فروش آنلاین و غیرحضوری در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند گفت: اقداماتی در فروشگاه شهروند انجام گرفته که البته باید بیشتر شود. در مورد میادین میوه و تره بار هم لازم است فروش آنلاین توسعه پیدا کند و حتی در این مورد می‌توان از ظرفیت شرکت ساماندهی مشاغل نیز بهره برد.

عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود از بی توجهی سازمان پارکهای شهرداری تهران به بخشنامه های صادره از سوی خود نیز اشاره کرد و گفت: در مورد کاشت درختان سوزنی برگ حدود دو سال پیش بود که بخشنامه ای از سوی سازمان پارک ها صادر و کاشت این گونه ها ممنوع شد، اما اخیرا در زمان درختکاری مشاهده شد که همچنان درختان سوزنی برگ کاشته می شود  که پیشنهاد می شود یا بخش های مختلف شهرداری بخشنامه ای را صادر نکنند یا اگر آن را صادر می‌کنند حداقل به بخش نامه های خودشان نظارت داشته باشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه