ارسال به دیگران پرینت

تداوم ارائه دروس در بستر فضای مجازی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر استفاده از فرصت‌های موجود در جهت گسترش آموزش‌های مجازی در دانشگاه، خواستار همکاری و مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی دانشگاه شد.

تداوم ارائه دروس در بستر فضای مجازی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر استفاده از فرصت‌های موجود در جهت گسترش آموزش‌های مجازی در دانشگاه، خواستار همکاری و مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی دانشگاه شد.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سال جدید با حضور دکتر صدوقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر شادنیا معاون اجرائی معاونت آموزشی ، مهندس شاه قدمی، مشاور معاون آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات، دکتر احمدی رئیس دانشکده مجازی آموزش پزشکی و مدیریت و اعضای شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همچنین تعدادی از معاونین آموزشی علاقمند مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی دانشگاه، امروز یکشنبه، ۱۰ فروردین ماه به صورت مجازی (وبینار) برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر صدوقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن تبریک آغاز سال ۹۹، در خصوص اجرای فرایندهای آموزشی در شرایط شیوع بیماری کرونا و مبتنی بر تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، در تعامل با معاونین آموزشی دانشکده‌ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی به ادامه ارایه آموزش دروس در بستر فضای مجازی تاکید کردند.

معاون آموزشی دانشگاه با تاکید بر استفاده از فرصت‌های موجود در جهت گسترش آموزش ها مجازی در دانشگاه گفت: بارگذاری محتواهای آموزشی توسط اساتید در سامانه نوید، قرار دادن محتواهای آموزشی تهیه شده توسط اساتید در وب سایت گروه های آموزشی، برگزاری کلاس‌های آنلاین در بستر نرم‌افزار های موجود ( (Adobe connect، Sky Room)  و استفاده از سایر پیام رسان‌های تعاملی مجموعه تمهیداتی است که آموزش دانشگاه جهت ارایه آموزش های ترم جاری به صورت مجازی در نظر گرفته است. ایشان همکاری و مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی دانشگاه جهت استفاده از فرصت های فراهم شده را خواستار شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ساماندهی امور جاری جهت ارائه ۱۰۰ درصد دروس تئوری ترم جاری به صورت مجازی، راهکار ها و چالش های ارائه آموزش های بالینی و عملی در شرایط فعلی، برنامه ریزی جهت برگزاری آزمون‌ها به صورت الکترونیک و موضوع ارائه و دفاع از پایان نامه‌ها به صورت مجازی از جمله موارد مهم مورد بحث در این جلسه بود که پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه