ارسال به دیگران پرینت

مرگ الکلی در فارس به ۷۹ نفر رسید!

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس از افزایش شمار جان باختگان مصرف الکل در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۷۹ نفر جان خود را به دلیل مصرف الکل از دست داده‌اند.

حسن همتی، با اشاره به افزایش شمار مسمومیت با الکل در استان فارس اظهار داشت: تا ساعت 7 صبح امروز گزارش642 مورد مسمومیت با الکل در استان فارس ثبت شده است که 79 نفر از این تعداد جان باختند.

وی با بیان اینکه 563 مورد از این افراد در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند، گفت: پراکندگی مسمومیت در سطح استان پراکنده است اما آمار شیراز بیش از دیگر شهرها است.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس درباره افزایش شمار این نوع مسمومیت افزود: این افراد مشروبات تقلبی که در ترکیبات آن الکل صنعتی به کار رفته بوده، مصرف کردند.

همتی درباره طیف سنی افرادی که دچار این مسمومیت شدند، بیان کرد: عمده افراد جوان هستند و تعداد کودکان و میانسالان بسیار به ندرت بوده است.

طی روزهای اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه فجر فارس موفق به کشف50 هزار لیتر الکل و مشروبات الکلی شدند.

همچنین فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در خبری اعلام کرد که با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، 8 نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی در سطح استان دستگیر شدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته تامین اجتماعی سخت وزیان اور ارسالی در

      ای خاک برسراون اون ادمی باجان مردم وهم وطنش بازی میکنه اخه بی انصاف مکه فرق درامدالکل سفیدخوراکی وصنعتی چقدرهست که باجون مردم بازی میکنی؟؟یادست کسانی توکاره میخان مردم رانابودکنن وتورابازی دادن این کاروبکنی و۸۰جوان کشوررانابودکنی ای خاک برسرت که باندونم کاری اسم قاتل روخودت گذاشتی که بایداعدامت کنن که این پروسه جوان کشی کامل بشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه