ارسال به دیگران پرینت

خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد

عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی خاوازی معاون وزیر پیشین جهاد کشاوری و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به معرفی وزیر جهاد کشاورزی از سوی رئیس جمهور گفت: کاظم خاوازی معاون وزیر پیشین جهادکشاوری و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نامه معرفی خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس ارائه شده است، بیان داشت: براساس آیین‌نامه داخلی، رئیس مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر را در اولین جلسه علنی مجلس برای نمایندگان قرائت کند و سپس معرفی نامه و مستندات را برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی مرتبط ارجاع دهد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون‌های تخصصی هم بعد از بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی و تطبیق آنها با اسناد بالادستی طی یک هفته گزارش آن را به هیئت رئیسه تقدیم می‌کنند تا برای اطلاع نمایندگان، چاپ و توزیع شود.

یوسف‌نژاد تاکید کرد: بررسی صلاحیت خاوازی وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی تا پیش از پایان سال در مجلس انجام خواهد شد.

محمود حجتی وزیر پیشین جهاد کشاورزی آذر ماه امسال طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور استعفای خود را اعلام کرد و این استعفا هم از سوی حجت‌الاسلام روحانی پذیرفته شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه