ارسال به دیگران پرینت

اعتراف به آتش‌زدن همسر 20 روز قبل از عروسی

مردی که همسر خود را 20 روز قبل از برگزاری جشن عروسی به قتل رسانده است، در بازجویی‌های تخصصی پلیس به جرمش اعتراف کرد.

اعتراف به آتش‌زدن همسر 20 روز قبل از عروسی

مردی که همسر خود را 20 روز قبل از برگزاری جشن عروسی به قتل رسانده است، در بازجویی‌های تخصصی پلیس به جرمش اعتراف کرد.
به گزارش خبرنگار ما، کارآگاهان جنایی ساعت 12 ظهر جمعه گذشته از مرگ مرموز دختری 32 ساله در میان شعله‌های آتش مطلع شدند و با حضور در محل، تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها جنازه این دختر را درحالی‌که روی تختش افتاده بود، پیدا کردند و به این نتیجه رسیدند که دختر جوان پیش از آتش‌سوزی یا به قتل رسیده یا بیهوش بوده و به‌همین‌دلیل نتوانسته از میان شعله‌ها فرار کند و خودش را نجات بدهد.
در این میان کارشناسان آتش‌نشانی با انجام بررسی‌های تخصصی به این نتیجه رسیدند که حریق عمدی است. این‌گونه بود که تردیدی درباره وقوع جنایت باقی نماند.
کارآگاهان فهمیدند مقتول قرار بوده در 20 روز آینده عروسی کند و پدر و مادرش برای توزیع کارت مراسم به شهرستان رفته بودند. در این مدت همسر مقتول همراه او در خانه بوده است. وقتی مرد 35 ساله تحت بازجویی قرار گرفت، از علت وقوع حریق ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: من برای برداشتن تعدادی وسیله به انباری که در پارکینگ است آمده بودم که ناگهان صدای انفجار شنیدم و دیدم خانه آتش گرفته است، به‌همین‌دلیل بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتم، اما درباره علت آتش‌سوزی هیچ اطلاعی ندارم.
حرف‌های این جوان نتوانست پلیس را قانع کند. کارآگاهان که او را مظنون اصلی این قتل می‌دانستند، وی را به دستور بازپرس پرونده بازداشت کردند و به تحقیق از مرد جوان ادامه دادند. او گفت: من دکترای آی‌تی دارم و همسرم هم در همین رشته درس خوانده است. ما سال 85 با هم در دانشگاه آشنا شدیم و علاقه‌ای میان ما ایجاد شد تا اینکه چهار سال پیش عقد کردیم. خانواده من در شهرستان سکونت دارند و من از سه سال قبل در خانه پدر همسرم زندگی می‌کردم. قرار بود 20 روز دیگر جشن عروسی را برگزار کنیم و مشکلی وجود نداشت. من در مرگ همسرم بی‌گناه هستم.
انکارهای این مرد فایده‌ای نداشت و بازپرس همچنان به او ظنین بود، به‌همین‌سبب بازجویی‌ها ادامه یافت تا اینکه بالاخره متهم دیروز به جرمش اعتراف کرد. او گفت: من و همسرم از مدتی قبل با هم اختلاف داشتیم. موضوع این بود که او توقعات زیادی داشت. من خانه‌ام را به نامش کرده بودم و می‌گفت باید ماشینم را هم به نام او بزنم. علاوه‌براین توقع داشت عروسی مجلل برایش برگزار کنم و او را به سفر خارج از کشور ببرم. ما سر این مسائل با هم اختلاف داشتیم تا اینکه روز حادثه با هم بحث کردیم.
متهم به قتل ادامه داد: من یک سیم برق را به او وصل کردم و همین اتفاق باعث مرگش شد. بعد مواد اشتعال‌زا روی تختش پاشیدم و کبریت روشن را روی آن انداختم و به‌سرعت از آپارتمان بیرون رفتم. وارد انباری شدم و سر خودم را گرم کردم تا وانمود کنم حادثه در نبود من اتفاق افتاده است و از چیزی خبر ندارم.
او درباره اینکه چرا با وجود اختلافات از همسرش جدا نشده بود، گفت: من اصلا به طلاق فکر نمی‌کردم.
بنا بر این گزارش، متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه