ارسال به دیگران پرینت

تهران، همیشه آلوده

آلوده‌ترین منطقه تهران: منطقه 18

مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد که متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

 آلوده‌ترین منطقه تهران: منطقه 18

متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز چهارشنبه در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۳۳) بوده و آلاینده اصلی ذرات معلق با قطر کمتر از ۵/۲ میکرون است.

شایان ذکر است بالاترین شاخص آلودگی (۱۶۴) مربوط به ایستگاه پارک قائم-منطقه ۱۸ بوده است.

براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران مبنی بر تداوم سکون نسبی هوا تا روز پنج‌شنبه، انتظار می‌رود شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تا پایان روز پنج‌شنبه ادامه داشته باشد.

مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران توصیه کرد تا کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت بدنی در فضای باز جدا خودداری کنند. همچنین شهروندان هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها برای جلوگیری از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها دقت داشته باشند و هموطنان از هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن خودداری کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه