ارسال به دیگران پرینت

ویژه‌‌نامه داستان‌های ایرانی در همشهری داستان

شماره مهرماه ماهنامه‌ داستان همشهری همراه با لوح فشرده «داستان همراه ۹» ویژه داستان‌های ایرانی با ۳۲ صفحه اضافه در ۲۹۶ صفحه منتشر شده است.

ویژه‌‌نامه داستان‌های ایرانی در همشهری داستان

۵۵آنلاین :

در این شماره آثاری از گلی ترقی، عبدالله کوثری، اصغر عبداللهی، اسدالله امرایی، بلقیس سلیمانی، ماشادو د آسیس، سال بلو، حنیف قریشی، دیوید فاستر والاس و... می‌خوانیم.ویژه‌نامه‌ پاییزی مجله‌ داستان به سراغ حال و هوای درس و مدرسه رفته و به همین مناسبت در بخش درباره‌ زندگی، دو روایت از آلبرت کوچویی و بیل‌برایسون و در بخش مستند، روایت شغلی یک فروشنده لوازم‌التحریر را در خود جای داده است.

پرونده‌ روایت‌های کهن این شماره نیز با سه مطلب درباره تعلیم‌نامه ‌معلمان، تصاویر دانشجویان ایرانی در اروپا و اعلان‌هایی درمورد مدارس جدید، تصویری از فضای آموزشی دوره قاجار ترسیم می‌کند. داستان‌ها و روایت‌هایی از کیومرث درم‌بخش، مسعود فروتن، جواد علیزاده، احسان رضایی، محمدرضا فرزاد، بهرنگ رجبی، آزاده کامیار، امین حسینیون، صابر قربانی، معین فرخی، لری مک‌کافری، مارتین اِمیس، کریستوفر سالومون، میشل وینترز، آملیا گری از دیگر مطالب این شماره است. شماره‌ هشتادویکم ماهنامه داستان همشهری به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر شده است.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه