ارسال به دیگران پرینت

گریه های بازیگر معروف

مهران مدیری خانم بازیگر را مسخره کرد | گریه های بازیگر معروف در برنامه دورهمی دردسر ساز شد

​در برنامه دورهمی خانم بازیگر گریه اش گرفت که مهران مدیری به او خندید و مسخره اش کرد که در ادامه می توانید این قیمت را مشاهده کنید.

مهران مدیری خانم بازیگر را مسخره کرد | گریه های بازیگر معروف در برنامه دورهمی دردسر ساز شد

مهران مدیری  در مصاحبه با جیرانی حرف هایی زد که بسیار جنجالی بود.  مهران مدیری در سریال هیولا ایفای نقش کرده است و در سکانسی از این سریال مهران مدیری در یک مهمانی خصوی شروع به خواندن می کند و همه با او همراهی می کنند . مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است. مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است. با پدرش هم بیلیارد بازی می کند.

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر  مهران مدیری  گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر  مهران مدیری  و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.مهران مدیری هم از آن دست هنرمندان است که علاقه ای به انتشار اطلاعات از زندگی خصوصی اش ندارد و با وجود شایعات فراوان تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه