ارسال به دیگران پرینت

دنیا مدنی | رویا تیموریان

عکس لو رفته‌ی قدیمی دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان

دنیا مدنی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران به بهانه تولد مادرش عکسی قدیمی از خود و مادر بازیگرش منتشر کرد و تولدش را تبریک گفت.

رویا تیموریان با دخترش هم بازی می‌شود

بازیگران نمایش «پستچی پابلو نرودا» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی معرفی شدند. رویا تیموریان به همراه دخترش (دنیا مدنی) در این اثر اجرایی روی صحنه می‌رود.

رویا تیموریان با دخترش هم بازی می‌شود
 

۵۵آنلاین :

در نمایش «پستچی پابلو نرودا»، تازه‌ترین اثر علیرضا کوشک جلالی که از ۴ مرداد در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، بازیگرانی چون (به ترتیب الفبا) امیرکاوه آهنین جان، رویا تیموریان، اشکان خطیبی و دنیا مدنی حضور دارند.

 

این اثر را آنتونیو اسکارمتا نوشته و کوشک جلالی آن را ترجمه کرده است. طراح گرافیک این کار هم آیدین قشلاقی است.

 

اطلاعات مربوط به عوامل دیگر به زودی اعلام خواهد شد

 

نمایشنامه «پستچی پابلو نرودا» بیانگر زندگی مردم شیلی و نحوه ارتباط تنگاتنگ آنها با پابلو نرودا و اشعار اوست. از جمله، ماریوی پستچی در ارتباط با شاعر بزرگ به رمز و راز عشق پی می‌برد. عشقی که نه تنها ماریو بلکه مردمان سراسر جهان را به مرز جنون می‌کشد و ...

 

تبریک تولد رویا تیموریان در اینستاگرام دنیا مدنی

دنیا مدنی، برای تبریک تولد مادرش، رویا تیموریان سری به آلبوم خانوادگی و عکسهای قدیمی زد تا با انتشار تصویری نوستالژیک، اینستاگرام خود را بروز کند. 

پست زیبای دنیا مدنی به مناسبت تولد مادرش

دنیا مدنی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان دختر کوچک رویا تیموریان و میر ولی‌الله مدنی (تهیه کننده) می باشد.

یروز به مناسبت تولد مادرش عکس قدیمی از خود و مادرش را منتشر نمود و نوشت:

مامان تولدت مبارک. عاشقتم، دیوونه‌وار

 

رویا(دل آرا) تیموریان متولد 27 اسفند ماه 1337 است که فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم «حسرت دیدار» ساخته محرم زینال‌زاده در سال 1373 شروع کرده‌است.

او که در چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های سینمایی «شادروان» و «ملاقات خصوصی» حضور داشت، به تازگی در سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه بازی کرده است. رویا تیموریان در فیلم هایی همچون:گزارش یک جشن، زادبوم، سنتوری، پستچی سه بار در نمیزند، کافه ستاره، بید مجنون، قارچ سمی، زندان زنان، مریم مقدس، مرد بارانی، ملاقات خصوصی، خداحافظ دختر شیرازی، برف، چه خوبه که برگشتی و... نقش آفرینی داشته است.

رویا تیموریان متاهل بوده و همسر مسعود رایگان است و دو دختر به نامهای درنا و دنیا از ازدواج اولش با میر ولی‌الله مدنی (تهیه کننده) دارد.

منبع : سیمرغ
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Kamand ارسالی در

      به به تولدتون مباااارك روياجون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه