ارسال به دیگران پرینت

اعتراضی به کیروش

ما هم اگر میدانستیم که قرار است شما  پیاپی به شعور و شان ایرانیان توهین کنی هیچ وقت طرفدارت نمیشدیم.

اعتراضی به کیروش

۵۵آنلاین :

علی بیژن پور :

بله آقای کیروش

ما هم اگر میدانستیم که قرار است شما پیاپی به شعور و شان ایرانیان توهین کنی هیچ وقت طرفدارت نمیشدیم.

ما اگر میدانستیم که قرار است برای تامین منافع مالی خود تمام منابع فوتبال ایران را برای خود بدانی هیچگاه نمیخاستیم در ایران بمانی.

ما اگر میدانستیم قرار است در تمام مسائل کشورمان دخالت کنی و با روش دلال معاشان بر همه قراردادهای فدراسیون فوتبال به مانند یک کاسب عمل کنی هیچگاه نمیخاستیم سرمربی تیم ملی کشورمان شوی.

بله آقای کیروش ما اگر میدانستیم برای عزیز کردن خود و ماندن در ایران و ایجاد اختلاف در ساختار ورزش کشورمان قرار است از بالاترین مقام کشور خرج کنی و بدعت‌گذاری کنی هیچ رغبتی برای ماندنت در ایران نداشتیم.

ما اگر میدانستیم که قرار است افتخارات ملی پوشانمان را برای خود مصادره کنی هیچگاه نمیگذاشتیم که هدایت یوزهای ایرانی را بر عهده بگیری.

بله اقای کیروش ما اگر میدانستیم قرار است به جایگاه مربیانمان ایرانی توهین کنی و با فتنه افکنی در مقابل تیمهای ایرانی مثل پرسپولیس قرار گیری هیچگاه نمیگذاشتیم پایت به ایران باز شود.

بله اقای کیروش شما تا زمانی عزیز ایرانیان بودی که با رعایت ادب و آداب اجتماعی ایرانیان تنها به وظیفه خود میپرداختی نه اینکه با مصاحبه های فحاشانه خود هویت و فرهنگ ما را نادید بگیری.

و بدان که تا هر زمانی که هستی باید به مانند یک کارمند در اختیار ورزش ایران باشی. خیلی وقت است که برایت به مانند گذشته ارزشی قائل نیستیم و اگر تحملت میکنیم به خاطر تیم ملی کشورمان است .

بدان تیم ملی فوتبال ایران قهرمان بشود یا نشود زحمات ملی پوشانمان را فراموش نخواهیم کرد و افتخارات برای ایرانیان و فوتبال ایران به یادگار می ماند و تو فقط سهم خود را آن هم با نام ایران خواهی برد.

به خود ببال که تا امروز نام بزرگ ، با شکوه و تاریخ ساز ایران را به عاریت داری.ایرانیان در هیج زمینه ای پذیرای بی ادبها و منفعت طلبان نیستند.

در نهایت امیدواریم روش و مرامت را در قبال مردم و فوتبال ایران تغییر دهی.

زنده باد ایران و زنده باد تیم ملی فوتبال ایران.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه