ارسال به دیگران پرینت

شکست ایران برابر چین

چهارمین دیدار تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود چین تمام شد.

شکست ایران برابر چین

۵۵آنلاین :

55آنلاین: تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در چهارمین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا به دیوار چین خورد. چینی‌ها با دو پیروزی و یک شکست به ترتیب مقابل اندونزی، ازبکستان و ژاپن پای به این دیدار گذاشتند. این مسابقه در تمامی دقایق نزدیک و نفس‌گیر پیگیری شد و در پایان چینی‌ها 12 بر 10 پیروز از آب خارج شدند.

تیم ایران تاکنون یک تساوی و یک پیروزی از چهار دیدار ابتدایی خود بدست آورده است و فردا (دوشنبه) در آخرین مسابقه باید به مصاف ازبکستان برود. ازبک‌ها با تیم خوب امسال خود و شکست قزاقستان در روز گذشته به جمع مدعیان اضافه شده‌اند و برای دیدار پایانی خود از انگیزه بالایی برخوردارند.

الکساندر چیریچ سرمربی تیم‌های ملی، هدایت این تیم را بر عهده دارد. وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربیان تیم ملی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را تشکیل می‌دهند.

امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند.

ادامه برنامه پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر 19 سال آسیا:

ازبکستان - ایران (09:30 به وقت تهران)

قزاقستان - چین

ژاپن - اندونزی

منبع: ایلنا

منبع : ۵۵آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه