ارسال به دیگران پرینت

فوق ستاره ایرانی در راه ایران؟ | طارمی مقصد خود را انتخاب کرد : پورتور یا پرسپولیس؟

مقصد نهایی طارمی تا روزهای آینده مشخص می شود.

فوق ستاره ایرانی در راه ایران؟ | طارمی مقصد خود را انتخاب کرد : پورتور یا پرسپولیس؟

با اعلام روزنامه پرتغالی؛ طارمی در پورتو می‌ماندروزنامه آبولا پرتغال در شماره امروز خود نوشت که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو فصل آینده را نیز در این تیم می‌ماند.

درخشش مهدی طارمی و تأثیرگذاری این بازیکن روی 41 گل پورتو در فصل گذشته و کسب عنوان موثرترین بازیکن لیگای پرتغال باعث شد تا توجهات به این مهاجم ایرانی بیش از قبل شده و پیشنهاداتی برای جذب او در رسانه ها منتشر شود.

هواداران پورتو که شاهد جدایی چند ستاره تیم خود نظیر موسی مارگا، سرجیو اولیویرا، لوییز دیاز، خسوس کرونا و الکس تلس بوده اند، با نگرانی وضعیت طارمی در بازار نقل و انتقالات را دنبال می کنند و علاقه‌ ندارند تا بهترین بازیکن خود را نیز همچون اسامی ذکر شده از دست بدهند.

از چند ماه پیش برخی شایعات درباره علاقه باشگاه های اروپایی به طارمی منتشر و گفته شد که پورتو برای جدایی او، رقم 20 میلیون یورو را درخواست کرده است. با این حال، روزنامه اوجوگو چندی پیش به نقل از یکی از نزدیکان طارمی اعلام کرد که این ایرانی علاقه‌مند است در پورتو بماند با این حال، همه چیز را به باشگاه سپرده است تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید:

 

حالا روزنامه آبولا نیز در شماره امروز خود از ماندن طارمی در پورتو برای فصل بعد خبر داد. آبولا روی جلد نخست خود نوشت که با وجود داشتن چند پیشنهاد اروپایی اما این مهاجم ایرانی فصل 2022–2023 را نیز در جمع آبی و سفیدها باقی خواهد ماند.

طارمی و پورتو فردا در آخرین بازی این فصل خود و در دیدار فینال جام حذفی به مصاف توندلا خواهند رفت. این فرصت برای تیم سرجیو کونسیسائو مهیاست تا با غلبه بر حریف خود، ضمن کسب عنوان قهرمانی موفق به دبل در رقابت های امسال پرتغال شود.

منبع : ورزش 3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اشتباه بزرگ اکه بیادایران هنوز باید بمونه ارزشهاشه نشون بده بنامه سرزمینمان اشتباه بزرگیه برگرده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه