ارسال به دیگران پرینت

دختران قهرمان:

آنلاین تایر ۳ فرمانیه صفر | جهش سرخ‌ به سوی قهرمانی

آسمان لیگ هاکی روی یخ به رنگ سرخ گرایید. آنلاین تایر نبرد حساس شنبه شب را در آیس باکس به سود خود پایان داد و این، تمام کردن ماموریت قهرمانی است.

 لیگ هاکی روی یخ زنان شنبه‌شب ۲۳ بهمن شاهد دیدار حساس آنلاین تایر آیس باکس و فرمانیه تهران بود.

در تقابل ستارگان آیس هاکی ایران در قالب دو تیم مدعی قهرمانی این رقابت‌ها، این سرخ پوشان آنلاین تایر بودند که ۳ بر صفر حریف را شکست دادند.

بازی رفت دو تیم را آنلاین تایر ۳ بر ۲ برده بود و دیشب این پیروزی را آسان تر، تکرار کرد و نقطه اشتراک دو بازی، دبل فاطمه اسماعیلی بود.

شب دیدنی آنلاین تایر با گل فاطمه اسماعیلی آغاز شد. دختر محبوب هاکی روی یخ همانند همه بازی‌های پیشین، نقش خود را به خوبی و اثر بخشی تمام برای تیمش ایفا کرد.

دو گل دیگر، یکی از الهام مدیر دهقان بازیکن ارزشمند آنلاین تایر و دیگری باز هم از فاطمه اسماعیلی کار را برای فرمانیه تمام کرد و جبران این فاصله عملاً، ناشدنی بود.

آنلاین تایر در ادامه روند باثبات خود یک پیروزی دیگر را به دست آورده است و این پیروزی برابر رقیب، آن‌ها را به سمت قهرمانی رهنمون می‌کند.

لیگ هاکی روی یخ زنان در اولین فصل برگزاری، جذابیت‌هایی فراتر از چیزی که تصور می‌شد، بروز داده است. این، سرآغازی بر آینده‌ای احتمالاً روشن برای آیس هاکی است.

شادی دختران آنلاین تایر پس از پیروزی برابر فرمانیه حاکی از اهمیت این برد برای سرخپوشان و نهایی کردن قهرمانی بود. نام اولین قهرمان، جاودانه می شود و آن ها به این جاودانگی رسیده اند.

 
 

 

منبع : دختران قهرمان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه