ارسال به دیگران پرینت

بیانیه کارلوس کی‌روش

کیروش نوشت: نباید نگران افراد مشهورِ قلابی، بازنده ها و کسانی که به دنبال ایراد گرفتن هستند، باشیم.

بیانیه کارلوس کی‌روش

۵۵آنلاین :

سرمربی تیم‌ملی بیانیه جدیدی را در قالب یک پست در صفحه فیسبوکش منتشر کرد.

* دوستان عزیزم. باوجود اینکه می دانیم روند آماده سازی ما برای جام جهانی در خطر قرار گرفت، بار دیگر زمان آن است که در زمین صحبت کنیم.

* اجازه دهید جمله ای از اسطوره فوتبال هلند، یوهان کرایوف نقل کنم. کرایوف گفته است: در هر ضرری، منفعتی نهفته است. حال زمان آن است که بازیکنان ملی پوش تمرکز کنند، به رویاهایشان بیندیشند و قدرتمند، متحد و با اعتماد به نفس شوند و با تمام توان به اهداف و هواداران بزرگ تیم ملی وفادار بمانند.

* نباید نگران افراد مشهورِ قلابی، بازنده ها و کسانی که به دنبال ایراد گرفتن هستند، باشیم. بار دیگر زمان آن است که امتیاز جمع کنیم و کارمان را بر پایه شهرت و احترام به پیش ببریم.

* متاسفانه در بازه کنونی، شایعات و اخبار غلط محیط اطراف ما را احاطه کرده است. ما افرادی که دست به چنین کار هایی می زنند را می شناسیم و می دانیم برای چه هدفی این کارها را انجام می دهند. اما چیزی که من به خوبی یاد گرفتم و می دانم بخش عمده ای از هواداران نیز می دانند این است که آن ها نمی توانند بر روی کار ما ثاثیر بگذارند.

* ما باید این را یاد بگیریم: هر کس با شما جنگید، دشمنتان نیست و هر کس به شما کمک کرد، دوستتان نیست." این جمله فوق العاده است. این جمله را مایک تایسون گفته. ممنونم مایک تایسون.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه