ارسال به دیگران پرینت

بارسا برای تمدید قرارداد مسی چند بازیکن می فروشد

با نزدیک شدن به پایان فصل لیگ اسپانیا ، لیونل مسی هنوز برای تمدید قرارداد خود با تیم بارسلونا عجله ای ندارد، از سوی دیگر کمبود منابع مالی باشگاه نیز معضل دیگر برای این تیم شده است.

بارسا برای تمدید قرارداد مسی چند بازیکن می فروشد

۵۵آنلاین :

وضعیت باشگاه بارسلونا کمی پیچیده شده است. خوسپ ماریا بارتومئو خوش شانس بود که آبی اناری ها در لیگ قهرمانان توانستند آن شب به یادماندنی را مقابل پاری سن ژرمن در نوکمپ رقم بزنند و هواداران کمی مشکلات را به دست فراموشی بسپارند اما بارسلونا، تقریباً لیگ را از دست داده، سرمربی اش در پایان فصل از تیم جدا می شود و از همه مهم تر لیونل مسی هنوز قراداد جدیدش را تمدید نکرده است. طبق روزنامه آس، بارتومئو از نظر مالی تحت فشار است و نمی تواند به خواسته های مالی مسی به این راحتی ها پاسخ مثبت بدهد.

می دانیم که ایوان راکیتیچ هفته پیش تمدید کرده و سوارس، نیمار و بوسکتس هم تابستان گذشته قرارداد جدیدشان را امضا کرده اند. بنابراین خزانه بارسایی ها کمی خالی شده و شاید نتوانند پاسخگوی خواسته های ابرستاره آرژانتینی ها برای تمدید باشند. این در حالی است که باشگاه می کوشد مارک آندره تر اشنگتن و آندرس اینیستا را هم برای فصل آینده در نوکمپ نگه دارد که اگر آنها هم ساز جدایی کوک کنند، مشکلات چند برابر خواهد شد. بارتومئو اما یک راه حل را پیش پای خود می بیند و آن فروش چند بازیکن برای نگه داشتن مسی در تیمش خواهد بود. یکی از بازیکنانی که ممکن است راه خروجی باشگاه نشانش داده شود، آردا توران ستاره ترکیه ای آبی اناری هاست.

روزنامه اکسپرس مطلبی را منتشر کرده بود که بوی حمایت مسی از توران به مشام می رسید. البته اصل ماجرا مربوط به علاقه بارسلونا به خرید وراتی از پاری سن ژرمن اما این روزنامه مدعی شده که مسی به شدت با این داستان مخالفت کرده و گفته این بازیکن به کار بارسا نمی آید و در اندازه های این تیم نیست. طبق ادعای اکسپرس، مسی گفته که هر کاری وراتی می تواند برای بارسا انجام دهد، توران هم می تواند! از سوی دیگر خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه های لئو در آرژانتین است و پیغام داده که برای مذاکره به بارسلونا سفر نخواهد کرد. او پیشنهاد داده که حاضر است موارد مربوط به تمدید را از طریق مکالمه تلفنی به او منتقل کنند. به هر حال در روزهای آتی به طور حتم بحث درباره تمدید قرارداد لیونل مسی داغ تر از پیش هم خواهد شد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه