ارسال به دیگران پرینت

هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال؛

پورتو ۴ - بواویشتا ۱| دروازه بیرانوند مسحور پاس‌های طارمی

دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و بواویشتا در هفته دهم لیگ پرتغال با حضور مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند به سود تیم پورتو تمام شد. طارمی در این بازی دو پاس گل داد و یک گل آفساید به ثمر رساند.

پورتو ۴ - بواویشتا ۱| دروازه بیرانوند مسحور پاس‌های طارمی

 در یکی از بازی‌های هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال امروز شنبه دربی شهر پورتو بین تیم‌های پورتو و بواویشتا برگزار شد که این بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو ‌‬به پایان رسید.

در این مسابقه مهدی طارمی مهاجم پورتو و علیرضا بیرانوند دروازه بان بواویشتا در ترکیب اصلی تیم‌های خود حضور داشتند و تقابل آنها یکی از موارد جالب توجه زمین بود.

پورتو ۳ - بواویشتا ۱/ دروازه بیرانوند مسحور پاس‌های طارمی

طارمی که انگیزه زیادی برای ادامه درخشش خود در پرتغال داشت، به این روند ادامه داد و یکی از تاثیرگذارترین نفرات پورتو در برد امروز بود؛ هرچند که در گلزنی ناکام بود.

لوئیس دیاز (۲۱)، اوانیلسون (۴۰ و ۴۷) و دنی لودر (۵+۹۰) برای پورتو در این بازی گلزنی کردند. طارمی هم تمام تلاش خود را برای گلزنی به کار برد و در دقیقه ۴۲ دروازه بیرانوند را باز کرد، اما بعد از بازبینی صحنه با کمک داور ویدئویی (VAR) گل مهاجم ایران آفساید اعلام شد.

پورتو ۳ - بواویشتا ۱/ دروازه بیرانوند مسحور پاس‌های طارمی

البته طارمی پاس گل‌های دوم و سوم را به اوانیلسون داد تا تعداد پاس‌های گل خود در لیگ پرتغال را به عدد ۳ افزایش بدهد.

گرفتن پنالتی هم یکی از برنامه‌های طارمی در بازی با یاران بیرانوند بود. مهاجم ایران در برخورد با مدافعان بواویشتا سه بار در محوطه جریمه این تیم زمین خورد اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی برای پورتو نداشت و این موضوع اعتراض شدید طارمی را در پی داشت.

پورتو ۳ - بواویشتا ۱/ دروازه بیرانوند مسحور پاس‌های طارمی

در ادامه طارمی در دقیقه ۷۱ بازی تعویض شد تا برای بازی بعدی پورتو استراحت کند. تیم پورتو چهارشنبه این هفته در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا با تیم آث میلان ایتالیا روبرو می‌شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه