ارسال به دیگران پرینت

رشید مظاهری:

هیچ طلبکاری سراغ من نیامده| گلری در استقلال چرخشی نیست

دروازه بان تیم استقلال با بیان اینکه هیچ طلبکاری در تمرین سراغ من نیامده گفت: هنوز به آنجا نرسیده ام که طلبکار بخواهد سراغ من بیاید.

هیچ طلبکاری سراغ من نیامده| گلری در استقلال چرخشی نیست

 رشید مظاهری پس از پیروزی یک بر صفر آبی پوشان برابر سرخپوشان تبریزی در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که به یک برد خوب دست پیدا کرده و در سه هفته اول ۹ امتیاز به دست آورده ایم. مطمئنا تلاش می کنیم تا این روند را تا هفته های آینده ادامه داده تا به صدر جدول برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گلری در استقلال چرخشی خواهد بود گفت: تصمیم اصلی را سرمربی تیم می گیرد و با نظر مجیدی یکی از ما دو نفر درون دروازه قرار می گیرد و گلری در استقلال چرخشی نیست.

مظاهری در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات روحی و روانی شما برطرف شده است گفت: مشکل من ربطی به تیم نداشت. یک مسئله خصوصی بود. دروازه بان استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته شده که طلبکار شما در تمرین حضور پیدا کرده گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و هیچ طلبکاری هم برای طلبش سراغ من نیامده و هنوز به آنجا نرسیده ام که طلبکاری بخواهد در تمرین ما حضور پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم این روند پیروزی هایمان را در هفته های آینده هم ادامه داده تا امسال به هدفمان که قهرمانی در لیگ است دست پیدا کنیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه