ارسال به دیگران پرینت

چشمی:

یانگا خود را نشان داد| بازی‌های ابتدایی سخت است

اصفهان- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: یانگا با عملکرد خود نشان داد چه بازیکنی است.

یانگا خود را نشان داد| بازی‌های ابتدایی سخت است

 روزبه چشمی بعد از مصاف با ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی‌های ابتدایی سخت است و ذوب آهن نیز جزو تیم‌های بزرگ است و بازی مقابل آنها سخت است.

وی افزود: نکته خوب دیگر این بود که گلی دریافت نکردیم و این موضوع مثبت و خوبی است، این امتیازات در هفته‌های اول مهم و ضروری است.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: راجع به قضایای قبلی من مطلع نیستم، اما احساس می‌کنم اتفاقات خوبی از سوی مدیریت در حال رخ دادن است.

هفته به هفته بهتر شویم

وی تصریح کرد: شرایط کم کم بهتر می‌شود و همه کادرفنی، بازیکنان و مدیریت در حال تلاش برای ایجاد فصلی خوب هستیم که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم، خدا را شکر در بازی‌های اول و دوم موفق بودیم و بازی را بردیم.

چشمی در خصوص عملکرد بازیکن خارجی استقلال ابراز داشت: نشان داد عملکرد خود را و در اولین بازی با پیراهن استقلال با وجود اینکه خارج ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد عملکرد خوبی داشت.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم هقته‌های اینده بهتر باشیم، گفت: حسینی مصدوم شد اما فکر می‌کنم به زودی خوب شود و مورد خاصی نباشد.

هافبک تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را کرد که بتواند لیگ را بهترین نحو برگزار کند و ما نیز هفته به هفته بهتر شویم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه