ارسال به دیگران پرینت

آذری:

ایرادهای فیفا به اساس‌نامه فدراسیون بیش از ۸۰ مورد است

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به نامه اخیر فیفا به فدراسیون فوتبال می‌گوید ایرادهای فیفا به اساس‌نامه این فدراسیون بیش از ۸۰ مورد است.

 ایرادهای فیفا به اساس‌نامه فدراسیون بیش از ۸۰ مورد است

سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان و عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره ایرادهای فیفا به پیش‌نویس اساس‌نامه این فدراسیون که گفته می‌شود در حدود ۸۰ مورد است، گفت: ایرادها بیش از ۸۰ مورد است. من به عنوان یک فرد بیسواد در تاریخ ۲۹ بهمن توانستم ۳۰ ایراد را از اساس‌نامه پیدا کنم اما اعضای کمیته حقوقی فیفا که در کارشان خبره و تیزبین هستند، بیش از ۸۰ مورد را پیدا کردند.

او با اشاره به ایراد اساسی فیفا به پیش‌نویس اساس‌نامه فدراسیون فوتبال گفت: فیفا روی ماهیت بندهای اصلاح شده حساسیت دارد. از طرفی در ماده هشت به رفتار متقابل سازمان‌ها و اعضا با فیفا اشاره شده و فیفا احساس بی‌احترامی می‌کند.

آذری ادامه داد: برای فیفا سوال شده که چرا فدراسیون فوتبال اساس‌نامه اصلاح شده در آگوست ۲۰۱۹ با حضور نمایندگان فیفا، AFC و فدراسیون فوتبال را به عنوان پیش‌نویس ارسال نکرده و مجددا اقدام به اصلاح اساس‌نامه کرده است. الان دعوا سر این موضوع است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در برنامه «تهران ورزشی» از رادیو تهران با بیان این که بازی این تیم با استقلال در خوزستان برگزار خواهد شد: ما بیستم خرداد به خوزستان می‌رویم تا همه بدانند در این استان هستیم و شرایط برابر برای همه یکسان است. امروز هم خدمت استاندار خوزستان هستم تا وضعیت استان را از نظر شیوع کرونا و شرایط میزبانی بررسی کنیم. ما هم دوست داریم فوتبال برگزار شود اما نمی‌خواهیم بهای سنگینی بدهیم.

وی هم‌چنین به علاقه مردم برای برگزاری لیگ اشاره کرد و گفت: همه مردم فوتبال می‌خواهند اما باید ببینیم مسوولان به چه شکلی این ۱۰ هفته باقی مانده را برگزار می‌کنند. در حال حاضر تیم ما در وضعیت مطلوبی قرار دارد و دومین مرحله تست بازیکنان و مربیان منفی بود. فعلا در تهران به سر می‌بریم و به علت گرمای هوا، اردوی ما در پایتخت تمدید شد.

آذری با اشاره به قاطعیت نداشتن برخی نهادهای فوتبالی گفت: در مدت زمان اخیر همه فوتبالی‌ها با هم درگیر شدند. مربی، بازیکن، مدیر و هوادار به صورت هم پنجه می‌کشند چون متولیان فوتبال نمی‌توانند تصمیم‌گیری کنند. اوج کار سازمان لیگ در چند وقت اخیر این بوده که به فرودگاه‌ها نامه بزند تا برای تردد از CIP به ما تخفیف بدهند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه