ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز:

بازیکن تخصصی در دفاع نداشتیم

سرمربی تیم تراکتور تبریز در خصوص باخت تیمش گفت: این نتیجه به دلیل جوانی بازیکنان ما بود علی‌الخصوص در پست دفاع که ۲ بازیکنمان را برای اولین بار در پست غیر تخصصی گذاشتیم.

بازیکن تخصصی در دفاع نداشتیم

فیروز کریمی چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر و تراکتور تبریز اظهار کرد: هفته اول غیر قابل پیش بینی است. متأسفانه در آخرین روز تمرین‌مان «هادی محمدی» دفاع وسط‎مان را از دست دادیم، این مساله روی کار ما تأثیر زیادی گذاشت. جابجایی هافبک دفاعی به جای دفاع وسطمان جواب نداد، جابجایی زیادی داشتیم، کافی بود که ما بازی را به نیمه دوم بکشانیم تا در رختکن بچه‌ها را توجیه کنیم.

کریمی در خصوص باخت تیمش گفت: این نتیجه به دلیل جوانی بازیکنان ما بود، علی‌الخصوص در پست دفاع که ۲ بازیکنمان را برای اولین بار در پست غیر تخصصی گذاشتیم که یکی از آنها فقط ۱۷ سال داشت و اولین بار به عنوان هافبک دفاعی به میدان می‌رفت.

وی در مورد دو نیمه بازی عنوان کرد: گل‌گهر در نیمه اول برتری داشت، هیچ دلیلی نیست که ما نبود بازیکنانمان را بخواهیم دلیل بر توانمندی تیم گل‌گهر بدانیم. در نیمه اول خیلی خوب کار کردند و حاکم میدان بودند و ما هم در نیمه دوم خوب کار کردیم. به نظر من اگر یک مقدار دقت داشتیم، می‌توانستیم اختلاف را کم کنیم، در نیمه دوم چند موقعیت خوب را از دست دادیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: امیدوارم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور و رسیدن یاران‌مان وضعیت‌مان بهتر شود. در آخرین دقایق آخرین تمرینمان دفاع وسطمان «هادی محمدی» را از دست دادیم، هیچ زمانی برای کار کردن با بازیکنان جایگزین در پست جدیدی که قرار دادیم، نداشیم.

وی بار دیگر در مورد باخت تیمش گفت: از بد روزگار بیرون از خانه هم بازی داشتیم باید پرواز می‌کردیم، تمام عوامل دست به دست هم داد. من نمی‌گویم دفاع‌های ما اشتباه فردی داشتند، دفاع‌مان اصلاً دفاع نبود، نیمه اول دفاع‌های وسط ما هیچ کدام پست تخصصی‌شان نبود.

کریمی در پایان گفت: به تیم گل‌گهر تبریک می‌گوئیم، ان‌شاءالله که موفق باشند، حق‌شان بود اما ما در نیمه دوم شرایط کاملاً بهتر از نیمه اول داشتیم باشیم، اختلاف را می‌شد کم و ناچیز کرد حتی به یک گل هم رساند که ما بدشانسی آوردیم و ضرباتمان به گل ننشست.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه