ارسال به دیگران پرینت

ربیعی: مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرم| در تیم ما زلزله رخ داد

سرمربی مس رفسنجان گفت: مسئولیت کامل شکست مقابل سپاهان بر عهده من است و به خاطر این شکست از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.

ربیعی: مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرم| در تیم ما زلزله رخ داد

محمد ربیعی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست بعد از بازی این دیدار اظهار کرد: نتیجه بازی برخلاف تصورات من بود و مسئولیت کامل این شکست بر عهده من است و به خاطر این شکست از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ابتدا گل زدیم و تا دقیقه ۲۰ کنترل کردیم و حتی می‌توانست گل دوم را هم به ثمر برسانیم اما در عرض ۱۵ دقیقه یک دفعه زلزله در تیم ما رخ داد و روی اشتباهات فردی گل اول، دوم و سوم را به سپاهان تقدیم کردیم.

او ادامه داد: در بین دو نیمه سعی کردم تمرکز و نظم را به تیم‌مان برگردانم اما به هر حال روز خوبی نداشتیم و این وضعیت را بررسی خواهیم کرد. در نیم فصل اول هم شرایط مشابهی داشتیم اما من و کادرم تلاش کردیم تیم را از این وضعیت بیرون بیاوریم و این موارد در فوتبال اتفاق میافتد. به هیچ عنوان شکست را توجیه نمی‌کنم اما تلاش می‌کنیم با زحمت بیشتر روند را برگردانیم. نتایج مس توقع را از این تیم بالا برد و امروز هم در فشار روانی بازی قبل بودیم و همین مساله منجر به اشتباهات مکرر فردی شد.

سرمربی مس رفسنجان با بیان این‌که با اشتباهات فردی فرصت‌های زیادی به حریف دادیم، گفت: به تیم حریف هم تبریک می‌گویم. ما باید با برخورد بیشتر با موارد شرایط را به نفع خودمان برگردانیم. وقتی یک تیم گل می‌خورد هیچ دفاعی از خودش ندارد اما ببنید اشتباهات خودمان باعث این شکست شد و قطعا بازیکنان‌مان نمی‌خواستند این اشتباهات را انجام دهند و این وضعیت ممکن است پیش بیاید.

او در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر این‌که محمد انصاری با مصدومیت به مس آمد، عنوان کرد: مصدومیت او در گذشته از ناحیه زانوی چپ بوده اما در اولین بازی دوستانه‌مان در عید از ناحیه کشاله ران مصدوم شد. او نیاز دارد چند هفته استراحت کند و ازهفته آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند و می‌تواند با ما تمرین کند. ما مسیح زاهدی، کریم زاده و طرحانی را هم برای این بازی نداشتیم و به هر حال این اتفاقات رخ داده است و نباید بیشتر به این مساله بپردازیم.

ربیعی اضافه کرد: سپاهان تیمی است که اگر جلویش اشتباه کنید ممکن است به سنگین ترین شکل ممکن جریمه شوید و ما این اشتباهات را داشتیم. من باید تیمم را از این فشار بیرون بیاورم و برای بازی بعد آماده کنم. مس رفسنجان به عنوان اولین سال حضورش در لیگ برترتوانایی‌اش را نشان داد و نباید توقع را نسبت به این تیم بالا برد. هدف من برای سال اول ثبات و اثبات تیم در لیگ است اما انتظارات از این تیم‌ها معقولانه باشد. تیم‌های تازه صعود کرده باید ۲،۳ سال در لیگ بمانند و ثبات داشته باشند و تجربه کسب کنند و بعد انتظارات داشته باشیم جزو تیم‌های برتر باشد. این‌ها فقط به تیم فشار می‌آورد. مس اکنون نیاز به آرامش و حمایت دارد و ان‌شاءالله از این چالش بیرون خواهد آمد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه