ارسال به دیگران پرینت

صدری:

حساب باشگاه را باز کردیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از باز شدن حساب این باشگاه خبر داد.

 حساب باشگاه را باز کردیم

مجید صدری ضمن اشاره به وضعیت مدیریتی باشگاه اظهار کرد: با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما قرار نیست این مشکلات باعث پسرفت پرسپولیس شود. هرگز از خواسته‌ها و اهداف‌مان دست نمی‌کشیم. حل تمام مشکلات در مدت کوتاه، کار بسیار سخت و دشواری است و نیاز به صبر و حوصله داریم تا باشگاه را به بهترین شرایط ممکن برسانیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این روزهای انجام شد، بحث طی کردن فاز اول دریافت مجوز حرفه‌ای بود. ما تمام مدارک لازم در این خصوص را تهیه و بارگزاری کردیم و حالا منتظر اولین پاسخ هستیم. در این خصوص باید از سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و مسئول بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران و همچنین دکتر علی‌نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کنم که در کنار ما بودند. اخذ مجوز حرفه‌ای، بدون تردید یک هدف مهم است که آن را با دقت دنبال می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع ما، بدهی به گابریل کالدرون و دستیارش است که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته و به زودی، گزارش کامل آن را خدمت هواداران می‌دهیم تا انشاا... این پرونده هم ختم به خیر شود. بدهی به کالدرون می‌توانست بهتر از اینها مدیریت شود اما ما میراث‌دار این بدهی هستیم و باید در این شرایط سخت اقتصادی، آن را پرداخت کنیم.

صدری با اشاره به شایعه حضور علیرضا امامی‌فر به عنوان معاون اجرایی باشگاه تصریح کرد: من تلاش کردم در تمام این مدت، رابطه صمیمانه و خوبی با پیشکسوتان عزیز پرسپولیس داشته باشم. آنها چشم و چراغ باشگاه هستند و حتما سهم بزرگی در رقم خوردن افتخارات داشتند. به همین علت، دیدار و تماس با پیشکسوتان در برنامه هفتگی من بوده و با آقای امامی‌فر هم رابطه خوبی دارم اما بنا بر همکاری نیست.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سپس به بحث باز شدن حساب این باشگاه پرداخت: با تلاش فراوان موفق شدیم حساب باشگاه را باز کنیم. از دکتر سجادی وزیر محترم ورزش، وزیر محترم اقتصاد و همچنین مدیران ارشد سازمان مالیاتی کشور تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند تا این اتفاق رقم بخورد و حساب باشگاه بعد از مدت‌ها، قابل استفاده باشد. هواداران باید بدانند بدهی مالیاتی از سال 1380 برای باشگاه بوده و حالا با رقم بسیار سنگین و باورنکردنی مواجهیم. برای حل این مناقشه، نیاز به زمان داریم تا موضوع را مدیریت کنیم.

صدری در خصوص اسپانسرینگ مشترک با باشگاه استقلال این طور توضیح داد: قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد. تاکید می‌کنم که کارگزار مشترک با تیم رقیب نداریم و نخواهیم داشت و از ابتدا هم چنین مباحثی مطرح نبود به خصوص که خواسته هواداران پرسپولیس نیز همین است. ما تلاش می‌کنیم بر اساس خواسته و نظر هواداران، باشگاه را اداره کنیم.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم تا زمان بازی با الهلال ادامه دارد و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا تیم را با بهترین امکانات و پشتیبانی ممکن مسافر عربستان کنیم. امیدواریم کادرفنی و بازیکنان بتوانند مثل همیشه یک نتیجه دلچسب و شیرین به هواداران هدیه دهند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • پرسپولیس⁦❤️⁩ ارسالی در

      خدایا عالیه 😁😁😁🥰🥰🥰🥰😍⁦☺️⁩⁦☺️⁩

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه