ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیس برای بازی با تراکتور هم مشکی پوش شد

با اعلام معاون باشگاه پرسپولیس، بازیکنان این تیم برای گرامیداشت یاد علی انصاریان با پیراهن مشکی مقابل تراکتور بازی می‌کنند.

پرسپولیس برای بازی با تراکتور هم مشکی پوش شد

ابراهیم شکوری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با شرایط پیش آمده قبل از بازی با تراکتور، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید درگذشت زنده‌یاد علی انصاریان را به خانواده او، به ویژه مادر بزرگوارش و سپس هواداران تسلیت بگویم. از دست دادن مهرداد میناوند و حالا انصاریان، دو مصیبت غیر قابل باور است.

وی افزود: در حال حاضر همه ما لحظات سختی را سپری می‌کنیم و دچار شوک شده‌ایم. در بهت و ناباوری، دومین چهارشنبه پیاپی را در عزای دوستان عزیزمان سپری می‌کنیم. هنوز درگذشت میناوند را هضم نکرده بودیم که این اتفاق هم روی داد. از خدا برای همه صبر و سلامتی آرزو می‌کنم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: به احترام انصاریان و در عزای او، در بازی امروز مقابل تراکتور مشکی‌پوش هستیم و با پیراهن سیاه و با نام انصاریان وارد زمین خواهیم شد. با همکاری صمیمانه شرکت اسپانسر، در کمترین زمان ممکن البسه‌ای تیم تهیه خواهد شد و امروز با پرواز ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پرسپولیس هفته گذشته و در دیدار با ماشین سازی هم برای گرامیداشت یاد مهرداد میناوند با پیراهن مشکی بازی کرده بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه