ارسال به دیگران پرینت

فدراسیون جهانی والیبال:

عبادی‌پور، کاپیتان نسل جدید ایران استرالیا و ژاپن رقبای جدی ملی‌پوشان

فدراسیون جهانی والیبال معتقد است که ژاپن و استرالیا دو رقیب جدی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

عبادی‌پور، کاپیتان نسل جدید ایران استرالیا و ژاپن رقبای جدی ملی‌پوشان

 بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در صدر گروه B قرار دارد و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به کاپیتانی میلاد عبادی‌پور در این رقابت‌ها، نوشت: "عبادی‌پور هدایت نسل بعدی والیبالیست‌های ایران را در ژاپن برای دفاع از عنوان قهرمانی آسیا بر عهده دارد. استرالیا و ژاپن برای رقابت با ستاره‌های بزرگ آماده می‌شوند.

میلاد عبادی‌پور در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۱ که از ۱۲ تا ۱۹ سپتامبر در چیبا ژاپن برگزار می‌شود، هدایت ملی‌پوشان ایران را در زمین بازی بر عهده دارد. گفتنی است که عبادی پور جانشین سعید معروف شده است؛ معروف پس از بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ بازنشستگی خود را از تیم ملی اعلام کرد. همچنین عبادی‌پور کاپیتان موقت تیمش در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ به میزبانی ایتالیا بود.

گفتنی است که پنج بازیکن از لیست المپیکی توکیو و دیگر بازیکنان لیگ ملت‌های والیبال، هسته اصلی تیم ایران را به همراه بازیکنان جوان تشکیل داده‌اند. در این رقابت‌ها بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران را هدایت می‌کند.

می‌توان گفت که عبادی‌پور نسل جدید والیبال ایران را هدایت می‌کند. ایران مدافع قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌آید. استرالیا و ژاپن بزرگترین رقبای ایران هستند. ستارگان بزرگ تیم‌های مختلف دوباره در تلاش هستند تا قهرمانی در سال ۲۰۲۱ آسیا را به چالش بکشند."

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه