ارسال به دیگران پرینت

واران: نمی‌خواستم شانس بازی در یونایتد را از دست بدهم

مدافع فرانسوی جدید منچستریونایتد از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

واران: نمی‌خواستم شانس بازی در یونایتد را از دست بدهم

 سرانجام رافائل واران به دوران حضور خود در رئال مادرید پایان داد و به منچستریونایتد نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس پیوست. باشگاه منچستریونایتد قبل از دیدار با لیدزیونایتد رسما این انتقال را تایید کرد و واران با حضور در اولدترافورد مراسم معارفه خود را برگزار کرد.

رافائل واران بعد از پیوستن به یونایتد گفت: منچستریونایتد یکی از بهترین  باشگاه‌های فوتبال جهان است و شانس آمدن به اینجا و بازی در لیگ برتر چیزی است که من نمی‌توانستم آن را رد کنم. چیزهای بیشتری وجود دارد که می‌خواهم در حرفه خود به آنها برسم و می‌دانم که به تیمی مملو از بازیکنان بزرگ می‌پیوندم که همه آنها عزم یکسانی برای بردن مسابقات و جام‌ها خواهند داشت. با صحبت با سرمربی می‌توانم ببینم که در چند فصل گذشته چقدر پیشرفت کرده است و اکنون به گروهی ملحق می‌شوم که آماده بازی در بالاترین سطح است. من می‌خواهم در اینجا تأثیر بگذارم و همه تلاشم را خواهم کرد تا بخشی از تاریخ درخشان این باشگاه باشم.

یونایتد هفته اول لیگ برتر را با برد ۵ بر یک برابر لیدزیونایتد شروع کرد که در این دیدار رافائل واران غایب بود و باید دید در هفته‌های بعد این بازیکن می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود یا خیر.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه